797979gonche مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 77 عنوان دانشگاه 36 بازدید | 3 پست سلام بچه ها کسی میدونه برای پزشکی و پیراپزشکی تو دانشگاه های دولتی تهران منطقه یک یعنی حداقل رتبه خوب چنده وهمین دوتا شهریه شون الان تو دانشگاه های آزاد ترمی چنده 1400/05/11 | 15:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
797979gonche مدیر استارتر عضویت: 1400/05/10 تعداد پست: 77 تهران ک زیر ۳۰۰ ازاد ترمی ۹ ۱۰ نمیدونی چند ترمه
sodeh_salari عضویت: 1399/03/06 تعداد پست: 27029 پزشکی حداکثر رتبه ای که میگیره منطقه یک حدود ۱۷۰۰هست و پیرا حداکثر ۱۰هزار ایناست ولی مثلا دانشگاه تهران علوم پایه رو ۸هزار میگیره ....آزاد پزشکی ترمی حدودا ۲۷ تومنه پیراها هم از ترمی ۷تومن به بالا خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.