2777
2789
عنوان

زنداداشم

547 بازدید | 56 پست

زنداداشم فامیله 

قبل ازدواجشون خیلی خوووب بود با هممون 

از وقتی ازدواج کردن ی جوری شده 

کلا از وقتی عقد کردن همش خونه ماست اصلا نمیره خونشون حریم خصوصی نمونده برامون دیگه

جلو مامان بابام رو مبل کنار برادرم دراز میکشه

من خودم هر چند وقت یکبار میرم خونه مادرشوهرم بخاطر همین مادرشوهرم اصلا نمیزاره دست به سیاه و سفید بزنم حتی میخوام ظرف بشورم خودش اجازه نمیده

من صبح میرم سرکار عصر میام مامانمم پا درد کمردرد با اینکه یکسره اینجاست ولی اصلا دست به سیاه و سفید نمیزنه 

حالا اینا مهم نیست 

همین که تو خونه نمیتونم دو کلام با مامانم خصوصی حرف بزنم رفته رو مخم

یا نمیتونم با مامانم تنها جایی برم همه جا هست حالم بهم زده 

ی جوری با اخم نگام میکنه انگار سر سفره باباش نشستم 😂

چیکار کنم یکم بره خونه خودشون بخدا دیگ تو اتاق خودمم حریم خصوصی ندارم عصبی شدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این چندمین تاپیکه  که می بینم   بعضی دختر خانم ها  به محض عقد  ،  منزل مادر شوهر  می مونن و  هم نظم زندگی  خانواده ی پسر  رو بهم می ریزن و  ناخواسته و ناآگاهانه باعث ایجاد چالش و تنش و بی احترامی میشن

کاش پدر و مادرها  قبل از عقد  این سیاست ها رو یاد  دختر و پسرهاشون بدن

ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....

عزیزم می‌دونم سختت هست ولی اونجا خونه برادرت هم هست و ایشون دیگه جدا از برادرت نیست 

میگذره خوشگلم 

کمی صبور باشید تا برن خونه خودشون به امید خدا 

حالا ایشون یک نفر هست یک بشقاب بیشتر اضافه شده . واسه یک بشقاب توقع کمک نکنید تا محترمانه بگذره این دوران هم 

در پناه خدا باشید 

گاهی به برادرت بگو امشب مهمون شما... داداش شما واسمون شام درست کن .... در همین حد نه بیشتر 

متاسفانه اینو باید خانوادش و همسرش بهش بگن وقتی خودش نمیفهمه

خواهرش بهم میگفت از وقتی ازداوج کردن خیلی رفتارش بد شده و مدام قیافه میگیره ولی من گفتم نه رو عروس ما عیب نذار 

امشب میخواستم با مامانم درد و دل کنم آروم داشتم حرف میزدم گفت چی میگین بهم :////

خواهرش بهم میگفت از وقتی ازداوج کردن خیلی رفتارش بد شده و مدام قیافه میگیره ولی من گفتم نه رو عروس م ...

عزیزم با خوش رویی میگفتی حرف مادر دختری داریم . نیاز نیست توضیح بدی که 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز