سلام دوستان
شما صورتتونو با چی اصلاح میکنین؟
پوستم چربه زود جوش میزنه
با نخ اصلا اصلاح نکردم چون جوش میزنم
همش ژیلت کشیدم
بنظرتون دسته تیغ زنونه بگیرم برای صورتم؟
تجربه ای دارین؟
صمغ عربی هم استفاده کردم کار باهاش سخته برام، زمانبر هم هست
وکس هم نکردم میترسم جوش بزنم ، هم اینکه طول میکشه امادش کنم و بزارم روصورتم و ...😑
اگه وکس کنم تا چه مدت موهای صورتم در نمیاد بنظرتون؟
صورتم پرمو نیست،معمولیه و بیشتر پرزه
کسی لیزر کرده؟ راضیه؟ هزینش جلسه ای چقد بود؟