2789

بستگی داره چجور گروهی باشه. اتفاقا تازه عضو شدم. هیچی. ی نشت بچه راجب همه چی از صب تا شب حرف میزنن

خدایا شکرت بخاطر همه چیزایی که داریم و حواسمون نیست... میشه از خدا بخواین حاجت دلمو بده ؟ خیییلی ساله میخوامش... ❤❤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بله عضو بودم

فرق خاصی نداره فقط شاید اونجا بیشتر به نظر هم احترام میزارن

تا حالا به رهبر ارکستر دقت کردی؟ پشتش رو به همه میکنه و با تمام وجودش کارشو انجام میده یه وقتایی توی زندگی باید پشتت رو به همه کنی و با تمام وجود کاری که درسته رو انجام بدی مطمعن باش آخرش همه به احترامت بلند میشن و تشویقت میکنن‌...چرا به ستاره ها نگاه کنم وقتی بزرگترین ستاره زندگیم خودمم🌱💛

دوران دانشجویی بچه ها عضوم کردم روز اول لفت دادم جو خوبی نداشت اصلا 

❤️❤️❤️❤️عضو گروه قرمز ❤️❤️بانام و یادخدا شروع میکنم  وزن اولیه ۹۸ ❤️❤️❤️وزن هدف ۷۰ ❤️❤️❤️من حتما از پسش برمیام با کمک خدا و دوستای گلم 🤩🤩🤩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792