2789
عنوان

کمک

91 بازدید | 2 پست

خانما من یازده هفتمه و ویار شدید دارم.همش تهوع و استفراغ شدید دارم.ولی سوالم چیز دیگس.عصر ها اگر یکم بخوابم بعد خواب چنان تهوعی میاد سراغم که دیگه به مرگ فکر میکنم.در صورتی که اگر نخوابم عصرها اینقدر شدید نیست.کسی مثل من بوده که با خواب تو طول روز به این حال دچار بشه؟الان که نشستم از شدت تهوع نفس کشیدنم سخت شده چون تازه از خواب عصرگاهی بیدار شدم

سلام عزیزم من تایپیکت رو راجع به فوبیات خوندم و الان دیدم بارداری خیلی خوشحال شدم ، من هم مثل خودتم حتی لِوِل بالاتر 

و الان میخوام باردار شم ، یعنی مجبورم 

چون ده ساله از ازدواجم گذشته و دیگه صدای همه دراومده 

کاش بهم بگی چیکار کردی ک تونستی بل ترسان کنار بیای، 

سلام عزیزم من تایپیکت رو راجع به فوبیات خوندم و الان دیدم بارداری خیلی خوشحال شدم ، من هم مثل خودتم ...

سلام عزیزم

من همچنان دارم فوبیا رو

ولی چون بچه خیلی دوست دارم و میدونستم اول و اخر باید بچه رو بیارم دلو زدم به دریا و گفتم خدا خودش کمکم میکنه.الانم ازمایش خون هام رو با ترس و به حالت خوابیده انجام میدم ولی به این باور رسیدم خدا خودش حتما کمکم میکنه همونطور که صلاح دید باردار بشم.خدا هیچ وقت تو زمان نامناسب هدیه ای رو بهت نمیده.اینکه من باردار شدم یعنی یه الارم گه نترس دیگه من پشتتم.فقط گافیه به اون بچه فکر کنی ناخوداگاه قوی تر میشی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792