سلام عزیزم
خودتو نگران نکن، من امروز خواهرم رو از بیمارستان مرخص کردن، همه خانواده درگیر شدیم
بنیه ات قوی باشه خیلی اذیت نمیشی، یک هفته اول راحت تر میگذره، تو هفته دوم ممکنه ریه درگیر بشه، اینا رو گفتم ک پشت گوش نندازی و مایعات خیلی زیاد بخوری
آب نمک غرغره کن، هر ساعت یه لیوان ازین مایعات بخور مثل آب، آبلیمو عسل، قرص جوشان، دمنوش زنجبیل و میخک و هل و دارچین، دمنوش اویشن، دمنوش نعنا، آب و گلاب، آب میوه های گرممختلف مثلا گلابی و سیب و هویج، شیربادوم (آب و بادوم و عسل بریز تو محلوط کن)
سوپ بلدرچین، نخوداب، گوشت قرمز از غذاهات حذف کن چون التهاب رو بیشتر می کنه
اصلا هم نگران نباش، اگه تونستی برو امپول ب کمپلکس و سرم هم بگیر تا بدنت قوی بشه
حتما خوب میشی اگه واقعا حوصله کنی و بیخیال خودت نشی و بدنت رو قوی کنی، چون هرچی الان ب خودت برسی ویروس از بدن زودتر میره و عوارضش هم نمیمونه