2777
2789

دقیقا ناراحتی و مریضی زمانی میاد سراغ ادم ..که همه جا تعطیلیه

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شماره دکتر نداری زنگ بزنی بهش..اینجا ماما هست کاش میدونستیم کدوم کاربره..تگش میکردیم

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  

بزار ببینم برات پیداش میکنم

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  

ایشون ماما هستن

ایمان دارم که قشنگترین عشق،نگاه مهربان خداوندبه بندگانش است.زندگی رابه اوبسپارومطمئن باش که تاوقتی پشتت به خدا گرم است،تمام هراس های دنیا خنده دار است  
مرسی

سلام 

درد زیر دل هم دارید ؟

یه پد بذارید ببینید لکه بینی بیشتر هم میشه یا خیر 

اگه بیشتر شد تا فردا از داروخانه شیاف پروژسترون بگیرید هر۱۲ ساعت بذارید داخل مقعدتون

فقط 7 هفته و 4 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
سلام  درد زیر دل هم دارید ؟ یه پد بذارید ببینید لکه بینی بیشتر هم میشه یا خیر  اگه بیشت ...

سلام خیلی کم مثل درد عفونت .نه لکه بینی اصلا ندارم ترشحاتمم الان فقط زرد رنگه. زنگ زدم بیمارستان صارم دکتر امروز هست به نظرتون مراجعه کنم چون هم خودم هم شوهرم کرونا داریم و یکم مسیر دوره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز