2777
2789
عنوان

❄💜 اسم بازی ❄💜

| مشاهده متن کامل بحث + 7752 بازدید | 1939 پست
تاپیکت مث میدون میمونه🥴🥴😂😂😂

😆😆 اره والا... هر کی داره ساز خودشو میزنه😂😂

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نساخانمی عزیزدلمی💋❤️💙

قوربونت برم که مهربون😍😘❤️

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
پریا😍😍 سلام چقدر امروز تو فکرت بودم عشقم نگفتی تولدته مبارک باشه از خدا میخام همیشه دلت شاد با ...

سلام ب روی ماهت

قربونت برم من بهتری؟

دل ب دل راه داره😁

ممنونم عزیزدلم امروز کلی دعای خوب شنیدم 😍

ان شاالله که چندبرابر این دعاها ب قلب مهربونت برگرده

سلام ب روی ماهت قربونت برم من بهتری؟ دل ب دل راه داره😁 ممنونم عزیزدلم امروز کلی دعای خوب شنیدم  ...

دورت بگردم من که🤗

الهی شکر بهترم

توخوب باشی منم خوبم

خداکنه تمام آرزوهای خوب برات براورده شن عشق منی😍😋

آخرش نفهمیدیم چی به چیه؟مادویدیمو نرسیدیم: بعضیا نشستندو رسیدند!
بمیرم برا مظلومیتت شهلا😂😂😂

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

خدانکنه بمونی برامون😍💙💙💙🌻🌻🌻🌻

شما بیشتررر😍😘😘❤️

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
دورت بگردم من که🤗 الهی شکر بهترم توخوب باشی منم خوبم خداکنه تمام آرزوهای خوب برات براورده شن عشق ...

خداروهزار مرتبه شکر که بهتری عزیزم

منم حالم خوبه خداروشکر 😁😍😍😍

ممنون ازت سمیرای خوش قلبم💋❤️💙🌻🌻🌻🌻

خداروهزار مرتبه شکر که بهتری عزیزم منم حالم خوبه خداروشکر 😁😍😍😍 ممنون ازت سمیرای خوش قلبم💋❤️💙 ...

الهی شکر که توام خوبی♥️

ازخدا میخام همیشه خوب باشی هیچ وقت ناراحتیتو نبینم

دوستت دارم🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘

آخرش نفهمیدیم چی به چیه؟مادویدیمو نرسیدیم: بعضیا نشستندو رسیدند!
عزیزدلمی 💋💙❤️

😘😘😘❤️

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792