شاید برا اطعام فردا(عید غدیر)،اگه خدا بخواد ،سمبوسه بدم
به نیازمند و بچه های کار و ....
از اینا که با سیب زمینی پخته س و سبزی داره
سس م قرمز تک نفره
چه جوری درست میکنید شماها؟اگه نکته ای هست برا خوشمزه شدنش یا کلا برا سمبوسه ،میگید لطفا 🙏⚘ممنون میشم🌸
انشاالله همگی فردا عیدی بگیرید و حال دل و زندگی تون خوب باشه همیشه ،عید تون پیشاپیش مبارک
التماس دعا دوستان عزیز🌱🤍