2777
2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 313 بازدید | 80 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ممنونم عزیزم اره اینو مطمعنا تا قبل عید آمادست انشالله خواستم حست رو امتحان کنم متولد اردیبهشتم یا ...

خداروشکر 

من خودمم دارم بازم تست مبکنم با نتایج شما

هرچند ک تا الان بهم ثابت شده

عزیزم ماهیت نمیتونم بگم ماه تولد ماهیتته

خداروشکر  من خودمم دارم بازم تست مبکنم با نتایج شما هرچند ک تا الان بهم ثابت شده عزیزم ماهیت ...

خیلی حس خوبیه من فقط واسه خودم دارم خدا خیرتون بده ک یکی مث ماها رو با حرفاتون خوشحال میکنید

بنظرت زندگیم همیشه خوب پیش میره؟ یا کسی خرابش میکنه؟

من میگم حالم خوبه ولی تو باور نکن
خیلی حس خوبیه من فقط واسه خودم دارم خدا خیرتون بده ک یکی مث ماها رو با حرفاتون خوشحال میکنید بنظرت ...

ببین همه چی دست خداست و از باور ما سرچشمه میگیره

به هرچی فک کنی همون میشه

در مورد خودت و زندگیتم حسم خوبه 

انشااله که اتفاقای خوب میفته حس میکنم جشن در پیش دارین مث عروسی یا تولد

منظورت اطرافیانه؟ نه عروسی یا تولدی نزدیک نیست 

شاید مال همینه ک میگی این ماه باردار میشم 

من میگم حالم خوبه ولی تو باور نکن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز