2777
2789
عنوان

ژل لب در مشهد

1665 بازدید | 6 پست

بچه های مشهدی کسی اینجا هست که پیش دکتر آزیتا ملائکه یا دکتر فاطمه عباسی تزریق ژل لب روسی انجام داده باشه؟ راضی هستید؟ بی حسی از چه طریق بوده، پماد یا تزریق؟

خداوندا به خاطر تمام نعمت هايت از تو سپاسگزارم

ببخشید عزیزم من پست شمارو توی تاپیک قدیمی درمورد پاک کردن تتو دیدم که با لیزر پاک کردین منم میخوام دنباله خط چشمم رو پاک کنم شما راضی بودید؟کامل پاک شده جاش نمونده؟لطفا جوابمو بدین بخدا داغون شدم  دنباله هاش قرینه نیست 

قانون جذب رو نمیدونم!ولی هروقت دخترسه ساله آقام امام حسین (ع)رو‌ صدامیزنمو بجون باباش قسمش میدم محاله دست رد به سینم بزنه 
ببخشید عزیزم من پست شمارو توی تاپیک قدیمی درمورد پاک کردن تتو دیدم که با لیزر پاک کردین منم میخوام د ...

سلام عزیزم. بله من با لیزر کیوسوییچ هاشور ابروم رو پاک کردم که البته دو بار انجام دادم و این رو هم اضافه کنم که قبل از اون یکبار هم خود آرایشگر برام ریموو کرده بود و کمرنگ تر شده بود. ابروهای من رنگش دودی بود و قرمزی نداشت واینکه باید با دکترتون مشورت کنید. من کلینیک گهربد مشهد پیش خانوم دکتر بهنام فر انجام دادم. برای خط چشم حتما سوال کنید.

خداوندا به خاطر تمام نعمت هايت از تو سپاسگزارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جمعیت

سمارت | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش