سلام عزیزم. بله من با لیزر کیوسوییچ هاشور ابروم رو پاک کردم که البته دو بار انجام دادم و این رو هم اضافه کنم که قبل از اون یکبار هم خود آرایشگر برام ریموو کرده بود و کمرنگ تر شده بود. ابروهای من رنگش دودی بود و قرمزی نداشت واینکه باید با دکترتون مشورت کنید. من کلینیک گهربد مشهد پیش خانوم دکتر بهنام فر انجام دادم. برای خط چشم حتما سوال کنید.