شیدا۲۰۱۹ مدیر استارتر عضویت: 1400/05/04 تعداد پست: 36 عنوان کیست مویی 98 بازدید | 10 پست دوستان من جای بخیه بعد عملم ۷ روز گذشته درد میکنه هنوز بخیه هارو نکشیده دکتر عادیه؟ 1400/05/06 | 01:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
میترا۸۷ عضویت: 1398/05/17 تعداد پست: 14057 عزیزم ببخشید شما کجاتون کیست داشت؟ عمل کنیم امکانش هست بازم دربیاد؟ لطفا یه صلوات برای حاجتم بفرستید💖
شیدا۲۰۱۹ مدیر استارتر عضویت: 1400/05/04 تعداد پست: 36 عزیزم ببخشید شما کجاتون کیست داشت؟ عمل کنیم امکانش هست بازم دربیاد؟ باسن داشت،بله احتمالش همیشه هست اما خب احتمالش خیلی کمه الان من درد دارم نمیدونم عادیه یا نه جای بخیه
میترا۸۷ عضویت: 1398/05/17 تعداد پست: 14057 باسن داشت،بله احتمالش همیشه هست اما خب احتمالش خیلی کمه الان من درد دارم نمیدونم عادیه یا نه جای بخی ... ان شاالله که بهتر بشی لطفا یه صلوات برای حاجتم بفرستید💖
شیدا۲۰۱۹ مدیر استارتر عضویت: 1400/05/04 تعداد پست: 36 ان شاالله که بهتر بشی ممنونم،اگه سوالی دارین حتما بگید توضیح بدم
هلیاجان2 عضویت: 1400/04/02 تعداد پست: 1734 ممنونم،اگه سوالی دارین حتما بگید توضیح بدم دختر من از بچگی ی حفره ی ریز بالا باسنش هست به نظرت کیست موعیه؟تورم اینام نداره اخرش باید چی بشه
شیدا۲۰۱۹ مدیر استارتر عضویت: 1400/05/04 تعداد پست: 36 دختر من از بچگی ی حفره ی ریز بالا باسنش هست به نظرت کیست موعیه؟تورم اینام نداره اخرش باید چی ... آره احتمالا منم اینجوری ریز بود هیچی نداشت اما کیست مویی بود زود به جراح عمومی نشونش بدید جراحی میکنه خوب میشه
هلیاجان2 عضویت: 1400/04/02 تعداد پست: 1734 آره احتمالا منم اینجوری ریز بود هیچی نداشت اما کیست مویی بود زود به جراح عمومی نشونش بدید جراحی میکن ... اگ جراحی نشه چ اتفاقی میوفته؟
شیدا۲۰۱۹ مدیر استارتر عضویت: 1400/05/04 تعداد پست: 36 اگ جراحی نشه چ اتفاقی میوفته؟ بزرگ میشه چرک میکنه بوی بد میده
شیدا۲۰۱۹ مدیر استارتر عضویت: 1400/05/04 تعداد پست: 36 سلام عزیزم . چرا درد داری.؟ سلاااممم.والا عفونت کرده بود الان خوب شدم تازه درد نمیکنه.