2777
2789
عنوان

اخ که داغونم

100 بازدید | 14 پست

امروز بحثم شد با نامزدم.منو زد و گوشیمم داغون کرد.بعدش کلی معذرت خواهی کرد .نمیدونم چیکار کنم.تمومش کنم یا ادامه بدم و ببخشمش.خیلی داغونم امشب .کلی مسکن خوردم ولی هنوز سرو گردنم درد میکنه ایقدر که زد تو یرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان معذرت خواهی میکنه چون مجبوره چند صباح دیگه ابن کارم نمیکنه چون تو مجبوری.

خیلی خوب و مختصر و قشنگ گفتی👌👌👍👍

"دوستت دارم”، آن هم خیلی زیاد، اما فکر رفتن که به سرت زد حتی اگر پشیمان هم شدی، برو! دوستت دارم، آن هم خیلی زیاد، اما اگر دلت با دیدن دیگری لرزید، رها کن مرا. دوستت دارم، آن هم بسیار زیاد، اما سال‌هاست که فهمیده‌ام، کسی که به رفتن فکر میکند، از کسی که میرود بی‌رحم‌تر است …دوستت دارم اما اینبار اگه رفتی، برای همیشه برو... یه دردایی واسه سن و سالی که داشتم خیلی بزرگ بود... ولی با همون دردها بزرگ شدم و حلشون کردم! 
جداشم؟

عقد نیستی؟ من نمیتونم بگم جدا شی یا نه. اما اگه من بودم و عقد نبودم حتما کات میکردم. عقدم اگه هستی نبخشش فعلا و یکاری کن بار آخرش باشه اما بازم تستش کن ببین دست بزن نداشته باشه

من گوشیشو چک کردم و ی شماره ناشناس دیدم چتاشونم چیزی نبود دختره اشتباه گرفته بود اینم‌جوابشو داده بو ...

کوتاه بیا عزیزم.. یکبار رو ببخش.. مهم اینه اشتباه رو تکرار نکنید نه تو نه اون

هرکی امضای منو دید دعا کنه به عشقم برسم 😢😢😢😢🙏حاجتروا بشید انشاله🥺🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792