love1399 مدیر استارتر عضویت: 1399/07/16 تعداد پست: 2339 عنوان چیکار کنم 50 بازدید | 6 پست من خیلی آدم کمال گرایی ام خوشبختی رو هیچ چیز نمیبینم با اینکه خانواده خوبی دارم با وضع مالی متوسط خیلی اذیت میشم صلوات برای آقا صاحب الزمان 🌷 1400/05/03 | 18:02 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لنگی عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 62 همین میدونی همچین ادمی هستی آغاز درمانته.چی باعث شده کمالگرابشی ۱۰دقیقه راجبش فکرکن تو بچگیات .....
love1399 مدیر استارتر عضویت: 1399/07/16 تعداد پست: 2339 همین میدونی همچین ادمی هستی آغاز درمانته.چی باعث شده کمالگرابشی ۱۰دقیقه راجبش فکرکن تو بچگیات ..... راستش اصلا نمیدونم چرا اینجوری ام هیچ آرزویی ندارم هیچ هدفی ندارم که براش تلاش کنم همه چیز این دنیا برام بی معنی صلوات برای آقا صاحب الزمان 🌷
لنگی عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 62 راستش اصلا نمیدونم چرا اینجوری ام هیچ آرزویی ندارم هیچ هدفی ندارم که براش تلاش کنم همه ... فقط تواین اینجوری نیستی هممون اینجوریم. مردیم ازخوشی...صبح بیدارمیشیم دوباره شب میخابیم
love1399 مدیر استارتر عضویت: 1399/07/16 تعداد پست: 2339 فقط تواین اینجوری نیستی هممون اینجوریم. مردیم ازخوشی... صبح بیدارمیشیم دوباره شب میخابیم ولی باز بیشتر مردم از زندگی لذت میبرنمن هیچی خوشحالم نمیکنه صلوات برای آقا صاحب الزمان 🌷
لنگی عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 62 ولی باز بیشتر مردم از زندگی لذت میبرن من هیچی خوشحالم نمیکنه سرکارمیری؟اگ نه بیکاری عاملشع
love1399 مدیر استارتر عضویت: 1399/07/16 تعداد پست: 2339 سرکارمیری؟اگ نه بیکاری عاملشع نه نمیرم شاید صلوات برای آقا صاحب الزمان 🌷