2777
2789
عنوان

کیست یافولیکل؟؟؟

62 بازدید | 14 پست

بچه هامن دراقدامم امروزروز۱۳پریودم سونودادم وسونوگرافی گف کیست ۲۱میلی متری توی تخمدانه ازسونوکه بیرون اومدم رفتم مطب دکترومنظردکترشدم توی مطب حرارت بدنم نسبت به همیشه بالارفته بودوترشح داشتم دکترم گف ممکنه تشخیص سونوگرافیست اشتباه بوده باشه واین کیست نباشه برواچ سی جی بزن واقدام کن حالابنظرشماامکان اشتباه سونوگراف هست؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم خب دوستام میگفتن حتماسونوگراف توفولیکول اب دیده که گفته کیسته

اها شاید

بازم نگران نباش صبر کن تا ماه دیگه خدابزرگه شاید باردار شدی شایدم اگه کیست بود جذب شد

گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نگفته قرعه به نامت ميشود
چارماهه دارم صبرمیکنم خیلی سخته 😭😭😭

عزیز دلم خدا کمکت کنه ایشالا زود زود باردار شی به خودت استرس نده راحت باش سعی کن خیلی بهش فکر نکنی 

گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نگفته قرعه به نامت ميشود
عزیز دلم خدا کمکت کنه ایشالا زود زود باردار شی به خودت استرس نده راحت باش سعی کن خیلی بهش فکر نکنی&n ...

ممنونم خانمی توکل میکنم بخداایشالله هرچی خیره مرسی ازراهنماییهای خوبت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز