فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 عنوان سایز ۳۵ 287 بازدید | 17 پست کفش پاشنه دار سایز ۳۵ میخوام😪😧😕😕😕 مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍) 1400/05/02 | 12:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 چن سالته ؟ متولد ۷۶ام مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 خیلی کوچولویی 😍 اهوم .ولی گناه دارم کفش پاشنه دار نمیتونم بپوشم مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 قد و وزنت رو بهم بگو ۱۵۵ سانتم وزنم خیلی وقته نکردم مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
مررسااا عضویت: 1398/09/21 تعداد پست: 2890 اهوم .ولی گناه دارم کفش پاشنه دار نمیتونم بپوشم ای جانم برو کفش بچه گانه ها سربزن من دختر هم سایز شماست ۸ سالشه 🤦♀️🤦♀️پیدا میشه
گلبرگ۰۰ عضویت: 1400/04/28 تعداد پست: 4067 ۱۵۵ سانتم وزنم خیلی وقته نکردم کلا چون کوچولویی فک کنم باید بری کفش فروشی نوجوانا . چون سایز ۳۶ ب پایین نداریم تو کفش فروشا
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 ای جانم برو کفش بچه گانه ها سربزن من دختر هم سایز شماست ۸ سالشه 🤦♀️🤦♀️پیدا میشه اخه کفش این مدلی ک تو بچه گونه هانیست مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 کلا چون کوچولویی فک کنم باید بری کفش فروشی نوجوانا . چون سایز ۳۶ ب پایین نداریم تو کفش فروشا کفش نوجونا دیگه کجاست.اونوقت پاشنه دار هم دارن؟؟ مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 ۳۶ راحت پیدا میشه، فکر کنم بهتره یه سایز بزرگتر بخری و کفی بندازی اهوم ۳۶ برام بزرگه ی کتونی ۳۶ ام ک میگیرم ی کفی کامل با دوتا کفی میزارم جلوی کفش تا اندازه بشه ولی خب پاشنه دار ک نمیشه کفی بزاری مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
حسناخانومی عضویت: 1397/09/12 تعداد پست: 10256 من متولد ۷۶ قدم ۱۶۴ سایز پام ۴۱... کفش به سختی پیدا میشه برا پام🤣🤣🤣 تیکر ارزوی دختر دارشدنم 😍 یه دختر مو فرفری😍
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 من متولد ۷۶ قدم ۱۶۴ سایز پام ۴۱... کفش به سختی پیدا میشه برا پام🤣🤣🤣 اینم شانس منه مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
مررسااا عضویت: 1398/09/21 تعداد پست: 2890 اخه کفش این مدلی ک تو بچه گونه هانیست هست حتما سربزن دیدم که میگم الان سایز دختر من اصلن بچه گونه پیدا نمیشه