2777
2789
عنوان

گریه

131 بازدید | 18 پست

خیلی وقتادلم میگیرمیخام گریه کنم ولی بخاطرپسر۴ سالم نمیتونم غمباد میشه توگلوم میادمیگه گریه نکن یاایطوری نگام میکن جیگرم اتیش میگیره حالا نه بخاطرمشکلات خونواده کلا یوقتا دلم میخادکه باخداحرف میزنم گریه کنم امشب دلم گرفته 🥺🥺

عشق فقط حیدرامیرالمومنین💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم بعضی موقع ها همینجوری میشم ، من میرم دستشویی گریه میکنم کسی نبینتم

چند توصیه کوتاه اما کاربردی : کد ملی تو حفظ باش ، مسواک بزن ، سرزده جایی نرو ، درستو بخون ، با آدم پاچه پاره بحث نکن ، کتاب بخون ، ورزش کن ، تو کار کسی دخالت نکن ، سعی کن برای خودت درآمد داشته باشی ،و در آخر بجای اینکه از پیشرفت بقیه ناراحت بشی خودتو ارتقا بده ، اینجوری حال خودتم خیلی بهتره (#تضیمنی) 

من موضوع رو گربه خوندم اولش😂😂
ولی نزار تو دلت بمونه گریه ک بد نیس ی حس طبیعیه
گریه کن..

میگفت:خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو....ببین رسوای عالم میشم همرنگ شما لاشیا نه🙂

منم امشب یه دور گریه کردم 

کلا زندگیم شده گریه کردن 

حال شادمهر دارم که میگه آخر یه شب این گریه ها سوی چشام میبره

ترجمه آیة الکرسی  خداست كه معبودى جز او نيست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گيرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمان‌ها و آنچه در زمين است، از آنِ اوست. كيست آن كس كه جز به اذن او در پيشگاهش شفاعت كند؟آنچه در پيش روى آنان و آنچه در پشتسرشان است مى‌داند .و به چيزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌يابند.كرسى او آسمانها و زمين را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نيست، و اوست والاى بزرگ.....پس بهش اعتماد کن، بسپر به خودش...میشه برا خوشبختیم صلوات بفرستین❤ جان من است او (🌙my mah)
من حموم😂😂

چشای آدم تابلوئه ولی

ترجمه آیة الکرسی  خداست كه معبودى جز او نيست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گيرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمان‌ها و آنچه در زمين است، از آنِ اوست. كيست آن كس كه جز به اذن او در پيشگاهش شفاعت كند؟آنچه در پيش روى آنان و آنچه در پشتسرشان است مى‌داند .و به چيزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌يابند.كرسى او آسمانها و زمين را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نيست، و اوست والاى بزرگ.....پس بهش اعتماد کن، بسپر به خودش...میشه برا خوشبختیم صلوات بفرستین❤ جان من است او (🌙my mah)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز