2789
عنوان

مستاجر

135 بازدید | 10 پست

سلام کیا مستاجر هستن مشکلاتون چیه؟ من اول میگم، ماخونمون بالا مغازه است گاز و آب مشترکه هر کی اومده تو مغازه (سوپر مارکت بوده ویه بارم نانوایی) دونگ قبضشو نمیده خدا لعنتشون کنه ما خودمون کم بدبختی داریم پول اونارو هم باید بدیم، متاسفانه پولمون هنوز کامل نیست برا خرید خونه 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ما هم ساختمون بی نظم و بی در و پیکر هیچکس دنگشو نمیده به زودی برق قط میشه

یا رب تو چنان کن که پریشان نشوم      محتاج برادران و خویشان نشوم     بی منت خلق خود مرا روزی ده     تا از در تو بر در ایشان نشوم
الهی چقد سخته، بعضیا فقط به فکر خودشونن بقیه براشون مهم نیستن

همه چیشون به راهه دنگ میخوان بدن انگار نه انگار فک میکنن زرنگن🤨

یا رب تو چنان کن که پریشان نشوم      محتاج برادران و خویشان نشوم     بی منت خلق خود مرا روزی ده     تا از در تو بر در ایشان نشوم
اره دقیقا برا ماهم همینطوری هستن اصلا به رو خودشون نمیارن منم همیشه نفرینشون میکنم 

فرهنگ ندارن 

یا رب تو چنان کن که پریشان نشوم      محتاج برادران و خویشان نشوم     بی منت خلق خود مرا روزی ده     تا از در تو بر در ایشان نشوم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز