2789
عنوان

مستاجر

135 بازدید | 10 پست

سلام کیا مستاجر هستن مشکلاتون چیه؟ من اول میگم، ماخونمون بالا مغازه است گاز و آب مشترکه هر کی اومده تو مغازه (سوپر مارکت بوده ویه بارم نانوایی) دونگ قبضشو نمیده خدا لعنتشون کنه ما خودمون کم بدبختی داریم پول اونارو هم باید بدیم، متاسفانه پولمون هنوز کامل نیست برا خرید خونه 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ما هم ساختمون بی نظم و بی در و پیکر هیچکس دنگشو نمیده به زودی برق قط میشه

یا رب تو چنان کن که پریشان نشوم      محتاج برادران و خویشان نشوم     بی منت خلق خود مرا روزی ده     تا از در تو بر در ایشان نشوم
الهی چقد سخته، بعضیا فقط به فکر خودشونن بقیه براشون مهم نیستن

همه چیشون به راهه دنگ میخوان بدن انگار نه انگار فک میکنن زرنگن🤨

یا رب تو چنان کن که پریشان نشوم      محتاج برادران و خویشان نشوم     بی منت خلق خود مرا روزی ده     تا از در تو بر در ایشان نشوم
اره دقیقا برا ماهم همینطوری هستن اصلا به رو خودشون نمیارن منم همیشه نفرینشون میکنم 

فرهنگ ندارن 

یا رب تو چنان کن که پریشان نشوم      محتاج برادران و خویشان نشوم     بی منت خلق خود مرا روزی ده     تا از در تو بر در ایشان نشوم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز