2777
2789
اها که این طوری هست خدا خیر تون بده 

💚💜💛❤

🌺برای سلامتی وظهور آقا امام زمان عج صلوات🌺خدایا از اون شادیا که ناخودآگاه آدمو به سجده میندازه به همه‌مون بده. 😊💚  صد سال دیگه من،تو،او.... هیچ کدوم نیستیم،باورت میشه؟....کاش مهربون باشیم💔❤‏چقدر قشنگه این دعا که میگه:وَلا تُعَنِّنی بِطَلَبِ ما لَم تُقَدَّرلی فیهِ رِزقاً[خدای خوبم در جستجویی انچه برایم مقدر نکرده ای، خسته ام نکن]🙌💙🙏استادی می‌گفت:اگر تو کسی را ملاقات کنی و قلبت بکوبد، دستانت بلرزد و زانویت سست شود، این عشق نیست! وقتی تو محبوبت را می‌بینی آرام می‌شوی. نه دلهره‌ای، نه تلاطمی...💗💓💚😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگر خواستگاری رسمیه دامادم باید مرتب و اتو کشیده باشه اما اگر فقط میخواین دختر رو ببینین بهتره داماد ...

اها باشه بخدا خنده ام میگره داداشم امده تر از همه هست که بره

اها باشه بخدا خنده ام میگره داداشم امده تر از همه هست که بره

😂😂عاشقه دیگه .ولی بهتره جلسه اول خودتون و مادرتون برید باهاش صحبت کنید ببینید نظرش چیه بعد اگر موافق بود رسمی برید قبلش هم اطلاع بدید چون اصولا آدما از خواستگار سرزده زیاد خوششون نمیاد

وقتی می مانی و می بخشی فکر می‌کنند رفتن را بلد نیستی باید به آدم ها از دست دادن را متذکر شد .آدم ها همیشه نمی مانند یک جا در را باز می کنند و برای همیشه می روند....

ما یه دختزی رو توی  مغازه سوپری کنار خونشون دیدیم خلاصه به بهونه ترشی ک میفروختن رفتیم خونشون اینقد خوش برخورد بودن و خیلی خوشمون امد

 بعد یکی دو روز قبل اینک به داداشم بگیم تصمیم گرفتیم خودمون اول یه تحقیقی کنیم 

ما هم خاهرم رو فرستادیم تحقیق و خدا رحمت کنه اموات دوسه تا از همسایه هاشون رو که گفت اصلااا برای ازدواج خوب نیستن

بنظرم شما هم قبل رفتن یه تحقیقی کنید

تمام راهی که برای تو با دلم رفته بودم را ،حال مجبورم با عقلم برگردم 💔🙂💔   قهرمان گاو بازی اونی نیست که با گاوا سرشاخ میشه اونیه که خوب جلوشون جا خالی میده
نگاه این داداشم از مرغ تا جون ادمیزاد رو داره حالا اگه شماره داشته باشیم چه کار کنیم

دیگه خیلی بهتر اوکیه

زنگشون بزنین بگین بر امر خیر مزاحم شدیم اگه اجازه بدین بیایم یه سرو..از این حرفا حالا ممکنه قبل اینکه بگن بیاین شرایط داداشتو بپرسن بعد یه وقت میدن،حالا که داداشت دیدتش با خودتون ببرینش 

هم خودتون خونوادشو خـنشونو شرایطشونو ببینین با شما میخوره یا نه بعد داداشتم یه بار با دختره حرف بزنه یه سطحی فقط ببینن فعلا ظاهرا اوکیه یا نه،

بعد اوکی بود باید دو باریم حرف بزنن چون اصلا نمیشناسن هم کاملا اوکی شد با پدر خانواده شب با گل و شیرینی رسما برین خواستگاری بر بله برون

حالا اولین بار رفتین و دخترو پسندیدین باید فرداش خودتون زنگ بزنین بگین نظر دخترتون چی بود اگه اوکی بود یه جلسه هم بزارین بر حرف زدن دخترو پسر 

🌺برای سلامتی وظهور آقا امام زمان عج صلوات🌺خدایا از اون شادیا که ناخودآگاه آدمو به سجده میندازه به همه‌مون بده. 😊💚  صد سال دیگه من،تو،او.... هیچ کدوم نیستیم،باورت میشه؟....کاش مهربون باشیم💔❤‏چقدر قشنگه این دعا که میگه:وَلا تُعَنِّنی بِطَلَبِ ما لَم تُقَدَّرلی فیهِ رِزقاً[خدای خوبم در جستجویی انچه برایم مقدر نکرده ای، خسته ام نکن]🙌💙🙏استادی می‌گفت:اگر تو کسی را ملاقات کنی و قلبت بکوبد، دستانت بلرزد و زانویت سست شود، این عشق نیست! وقتی تو محبوبت را می‌بینی آرام می‌شوی. نه دلهره‌ای، نه تلاطمی...💗💓💚😊
ترنم جان سوال چیزی هم باید بپرسیم

اره صد درصد شرایط داداشت چیه چطور دختری میخواد میگی با احترام کامل پسرمون دنبال همچین دختریه همچین شرایطی داره،

🌺برای سلامتی وظهور آقا امام زمان عج صلوات🌺خدایا از اون شادیا که ناخودآگاه آدمو به سجده میندازه به همه‌مون بده. 😊💚  صد سال دیگه من،تو،او.... هیچ کدوم نیستیم،باورت میشه؟....کاش مهربون باشیم💔❤‏چقدر قشنگه این دعا که میگه:وَلا تُعَنِّنی بِطَلَبِ ما لَم تُقَدَّرلی فیهِ رِزقاً[خدای خوبم در جستجویی انچه برایم مقدر نکرده ای، خسته ام نکن]🙌💙🙏استادی می‌گفت:اگر تو کسی را ملاقات کنی و قلبت بکوبد، دستانت بلرزد و زانویت سست شود، این عشق نیست! وقتی تو محبوبت را می‌بینی آرام می‌شوی. نه دلهره‌ای، نه تلاطمی...💗💓💚😊
شیرینی خاصی باید ببریم

شما شیرینی جهت پدیرایی اگر خواستین بخرین . اگرم نه ک همون چایی با قند و پولک یا یه نوع شگلات مجلسی . بستگی داره خود خواستگارتون چقدر شیک و اداب دان و .... باشن . 


گروهی توی ایتا هست در خصوص مشکلات چشمی مثل کلوبوم لرزش میکروفتا ......در صورت تمایل درخواست دوستی بدبد. اگر درخواست دوستی همه رو میپذیرم بدلیل همین امضامه. امیدوارم قابل درک باشه . آقایون محترم لطفا بیجهت درخواست دوستی ندید . از این به بعد اسکرین میگیرم و برای نی نی یار میفرستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز