دیگه خیلی بهتر اوکیه
زنگشون بزنین بگین بر امر خیر مزاحم شدیم اگه اجازه بدین بیایم یه سرو..از این حرفا حالا ممکنه قبل اینکه بگن بیاین شرایط داداشتو بپرسن بعد یه وقت میدن،حالا که داداشت دیدتش با خودتون ببرینش
هم خودتون خونوادشو خـنشونو شرایطشونو ببینین با شما میخوره یا نه بعد داداشتم یه بار با دختره حرف بزنه یه سطحی فقط ببینن فعلا ظاهرا اوکیه یا نه،
بعد اوکی بود باید دو باریم حرف بزنن چون اصلا نمیشناسن هم کاملا اوکی شد با پدر خانواده شب با گل و شیرینی رسما برین خواستگاری بر بله برون
حالا اولین بار رفتین و دخترو پسندیدین باید فرداش خودتون زنگ بزنین بگین نظر دخترتون چی بود اگه اوکی بود یه جلسه هم بزارین بر حرف زدن دخترو پسر