عقد هستم و با شوهرم دعوام شد و یه ماه قهر بودم بعد به بهانه آشتی اومد جلو ولی گولم زد و حق حبس منو ازم گرفت چون میدونست میتونم راحت مهریه ام بگیرم و طلاق ولی فکر کردم واقعا زندگی مهمه میخاد آشتی کنیم منم آلان تمکین شدم نمیتونم کاری کنم مهریه ام بزارم اجرا اون میگه تمکین شو بیا خونم زندگی کن و این یعنی عذاب های جدید کسی میتونه کامل راهنمایی کنه و راه حل بگه؟؟