2777
2789
یبار اینکار کردم چند بار زنگ زدم اومد آشتی کرد گفتم منو ببر خونتون میگه مامانم میگه اینو نمیخام بگو ...

تو از خودش معذرت خواستی اگه بخشیدتت خوب حله

بقیش به جربزه و جنم اون بستگی داره که به مامانش بفهمونه مشکل، مشکل شماست و حالا حل شده 

در ضمن بنظرم به هیچ وجه غرور پدر و مادرتو نشکون گناه دارن   

بیا خوب باشیم.....؛
تو از خودش معذرت خواستی اگه بخشیدتت خوب حله بقیش به جربزه و جنم اون بستگی داره که به مامانش بفهمونه ...

اینکار نمیکنن میخاستم بابام بدونه تکلیف چیه ولی به عموم میگم 

اون حرف مادرش فقط هیچی جنم نداره حرف آخرش بود با خانوادت نیای وضع همین ده روز خبری ازش نیس واتساپ خیلی کم آنلاین میشه انگار نیس 

واسه این میگم ببینم چکار کنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینکار نمیکنن میخاستم بابام بدونه تکلیف چیه ولی به عموم میگم  اون حرف مادرش فقط هیچی جنم نداره ...

به هیچ وجه کوتاه نیا و موجب رنجش خانوادت نشو 

یکم بترسونش خودت بهش بگو پاشو بیا تکلیفمون معلوم کن 

شرایطتون طوریه که بنظرم اگه باباتم زنگ بزنه اشکالی نداره من اول برداشت دیگه ای داشتم  

بیا خوب باشیم.....؛
الان طلاق گرفتی اوضاع چجوریه ، چطور کنار آومدی؟ از فکر بیرون رفت؟

اره کاملا از فکرم بیرون رفت با خودم میگم چرا زودتر طلاق نگرفتم😂 خواستگار هم دارم 

ولی یه کم مشکل روحی برام پیش اومده و بی اعتمادم ولی عوضش پخته تر شدم

به هیچ وجه کوتاه نیا و موجب رنجش خانوادت نشو  یکم بترسونش خودت بهش بگو پاشو بیا تکلیفمون معلوم ...

اها 

ولی میدونم دیگه خرش از پل گذشته طاقچه بالا میزاره منتظر همین منت کشی منه بیفتم به پاش میدونی چون دوشیزگی منو گرفت از یه هفته پیش به بهونه آشتی کنیم بریم مسافرت منم خر عاشق رفتم گفتم راست میگه این موضوع هست واسه همین بین زمین و آسمان موندم 

منتظر خدا یکاری کنه 

ببخشید اینجوری پرسیدم شاید خودم رفتم دنبال طلاق 

اره پیتونی بخاطر ترک کردنت ازش شکایت کنی مهریه و نفقه اجرا بذاری ،زن گرفتن ک الکی نیست کسی ک مسئولیت ی دخترو قبول میکنه باید تا اخرش وایسه ن اینکه ب هر دلیلی چهل روز بره

اره کاملا از فکرم بیرون رفت با خودم میگم چرا زودتر طلاق نگرفتم😂 خواستگار هم دارم  ولی یه کم م ...

خوبه کنار آومدی دختر قوی هستی ولی  من هنوز نمیخام باور کنم که این‌ آدم نیست واسم ، عذر میخام دوشیزه هستی؟ 

اره پیتونی بخاطر ترک کردنت ازش شکایت کنی مهریه و نفقه اجرا بذاری ،زن گرفتن ک الکی نیست کسی ک مسئولیت ...

رفت بعد یه هفته اومد دباره ده روز رفته بعدش میتونه منو تمکین کنه 😔مهریه ام بزارم اجرا دستم به جایی بند نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز