صد در صد که تجربی بهتره برای دختر تارریاضی
کاری به مسائل جنسیتی ندارم ولی مطمعن باشن هزار تا مشکل برای یک خانوم مهندس پیش میاد تا یه آقای مهندس
و این بازار کار تجربی هم خیلی بهتره و بیشتر درامد داری
و اینکه آدم خودش خوب باشه هرجایی بره خوبه
چرا یه خونه کوچیک و آپارتمانی مثلا ۵۰-۷۰متری رهن نمیکنی؟اگه واقعا دلت نمیخواد بری خوابگاه
به نظرم اگه درست خوبه این اشتباه رو نکن و نرو ریاضی