2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اها  خب چه مشکلی وجود داره؟

راستش تو شهر ما خوابگاه نیست

منم بین دو تا رشته گیر کردم

میخاستم برم شیراز خابگاه،گفتن مسائل غیر اخلاقی زیاد پیش میاد و بدرد نمیخوره

ع ی طرفم میگن رشته تجربی بهتر از ریاضیع راستش نمیدونم چیکار کنم

بین‌دو راهی گیر کردم

راستش تو شهر ما خوابگاه نیست منم بین دو تا رشته گیر کردم میخاستم برم شیراز خابگاه،گفتن مسائل غیر ا ...

صد در صد که تجربی بهتره برای دختر تارریاضی 

کاری به مسائل جنسیتی ندارم ولی مطمعن باشن هزار تا مشکل برای یک خانوم مهندس پیش میاد تا یه آقای مهندس 

و این بازار کار تجربی هم خیلی بهتره و بیشتر درامد داری 

و اینکه آدم خودش خوب باشه هرجایی بره خوبه 

چرا یه خونه کوچیک و آپارتمانی مثلا ۵۰-۷۰متری رهن نمیکنی؟اگه واقعا دلت نمی‌خواد بری خوابگاه 

به نظرم اگه درست خوبه این اشتباه رو نکن و نرو ریاضی

تا وقتی نشه از پشت تلفن بزنم توی دهن بعضیا علم پیشرفتی نداشته🙂💔 یه روز یه نفر توی کار یکی فضولی نکرد مُرد...!
ینی ریاضی آینده شغلیش خوب نیست؟

ببین رک بهت بگم برای دختر خیر 

حتی پسر های تحصیل کرده در این رشته هم بیکارن

نمونه اش پسر خاله بنده که الان شده اینه دق خالم 

تجربی دیگه مطمعنی که حتما میری سر کار

تا وقتی نشه از پشت تلفن بزنم توی دهن بعضیا علم پیشرفتی نداشته🙂💔 یه روز یه نفر توی کار یکی فضولی نکرد مُرد...!

منم نهمم و از اول عاشق انسانی بودم همش دعا دعا میکردم برم انسانی بعدش پشیمون شدم انتخاب دومم فنی بود برای معماری توی انسانی الف شدم و اینکه میخوام بدونم اگ دیپلم انسانی داشته باشم میتونم کنکور فنی رو هم بدم؟ سخته؟ چطوریاس لطفا یکی راهنمایی کنه🙏🙁

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز