2733
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
سونو قلب هفته دیگه ان شا الله شما رفتین سونو؟ ولی حالت تهوع امانم رو بریده

من دکتر بهم گفت تو مرداد برو، هفتت بالاتر باشه کمتر مجبوری آب بخوری درصد تهوع پایینتره

اما آزمایش دادم

سخته، ولی چون میگذرد غمی نیست، پس "آرووووم باش، آرووووم" 
2740
سونو قلب هفته دیگه ان شا الله شما رفتین سونو؟ ولی حالت تهوع امانم رو بریده

نون خشک 

کراکر

سیب شیرین قرمز ناشتا 

اینا کمک می کنه به تهوع عزیزم 

سعی کن اصلا گشنه نمونی 

ریز ریز یه چیزی بخوری بهتره 

از دکترت قرص زیرزبونی ضدتهوع بگیر خیلی بهتر از ب ۶ هست 

از هفته های ۱۳ و ۱۴ تا ۱۶ معمولا یا از بین می ره یا خیلی خیلی کم می شه و قابل تحمل  

ویتامین‌‌های دوران بارداری را حتماً پس از تجویز پزشک مصرف کنید و از مصرف هر ویتامینی بدون تجویز پزشک خودداری کنید. ویتامین‌های مخصوص بارداری با سطوح بالایی از اسید فولیک ممکن است خطر ابتلا به برخی نقص‌های هنگام تولد را کاهش دهد. بسیاری از ویتامین‌های دوران بارداری برای رشد مناسب مغز و توسعۀ چشم کودک شما حیاتی است و به مغذی‌تر بودن شیر مادر نیز کمک می‌کند. مواد غذایی سالم مانند میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، پروتئین بدون چربی، حبوبات، آجیل و فراورده‌های لبنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. حفظ یک رژیم غذایی سالم برای سلامت کودک شما مهم است و ممکن است تهوع شما را نیز کاهش دهد. همچنین از طریق کاهش مصرف نوشیدنی‌های ادرارآور مانند چای و قهوه، تعداد دفعات ادرار خود را کم کنید.

اطمینان پیدا کنید که گوشت و تخم‌مرغ مصرفی شما به طور کامل پخته شده است و از مصرف غذاهای دریایی با جیوۀ بالا و فراورده‌های لبنی غیرپاستوریزه پرهیز کنید تا از ایجاد عفونت در جنین در حال رشد پیشگیری شود. سیگار نکشید، مصرف الکل را کاملاً ترک کنید، بیش از حد کافئین ننوشید و مواد مخدر مصرف نکنید. این مواد می‌تواند به کودک شما آسیب برساند. برخی داروهای بدون نسخه و تجویزی نیز در دوران بارداری بی‌خطر نیست.

با پزشک خود در مورد تمام داروها، ویتامین‌ها، مکمل‌ها و گیاهان دارویی مصرفی خود صحبت کنید. شما به تازگی باردار شده‌اید و ممکن است تمایلی به ورزش نداشته باشید، اما فعال بودن و ورزش کردن می‌تواند علائم بارداری سه ماهۀ اول مانند احساس خستگی را کمی کاهش دهد. علاوه بر این، ورزش کردن در دوران بارداری می‌تواند سطح انرژی شما را که قطعاً در ۱۳ هفتۀ اول بارداری به آن نیاز دارید، افزایش دهد. نوسانات خلق‌وخوی کلی شما را بهبود دهد و حتی به شما کمک ‌کند شب‌ها بهتر بخوابید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   niهانیتاha  |  18 ساعت پیش
توسط   mahsa_ch_82  |  20 ساعت پیش
توسط   eli99y  |  5 ساعت پیش