سلام. من نوزادم وزنش کمه, یعنی زیر 2500. تازه ده روز بدنیا اومده. چند روز اول شیرم خوب بود. زردی گرفت, گفتن اینو بخور اونو نخور. شیرم خیلی کم شده. میشه کمکم کنین.چیکار کنم شیرم زیاد شه؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
و یه نکته دیگه حتما شبها از سینه خودت زیاد شیر بده و خودت بدوش چون هورمون شیر دهی شبها بیشتر ترشح میشه ،هر جقدر شب بیشتر استفاده کنه از شیرت روزها هم بیشتر شیر داری .
اره خیلی ی قطره از داروخونه بگیر همه داروهای گیاهی ک باعث افزایش شیره توش داره باید چند قطره بریزی تو استکان آب و بخوری ی روزه تاثیر میذاره من کلن ی بار خوردم