2777
2789
عنوان

نوزاد کم وزن

284 بازدید | 18 پست

سلام. من نوزادم وزنش کمه, یعنی زیر 2500. تازه ده روز بدنیا اومده. چند روز اول شیرم خوب بود. زردی گرفت, گفتن اینو بخور اونو نخور. شیرم خیلی کم شده. میشه کمکم کنین.چیکار کنم شیرم زیاد شه؟

ربی هب لی من لدنک ذریه الطیبه انک سمیع الدعا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ابگوشت ،کاچی ،سوپ شیرو زیاد میکنه استرس نداشته باش چون همین استرس و نگرانی شیرت رو کم میکنه

کاجی و آبگوشت که گرمه. بچم زردیش زیاد میشه😕

ربی هب لی من لدنک ذریه الطیبه انک سمیع الدعا

و یه نکته دیگه حتما شبها از سینه خودت زیاد شیر بده و خودت بدوش چون هورمون شیر دهی شبها بیشتر ترشح میشه ،هر جقدر شب بیشتر استفاده کنه از شیرت روزها هم بیشتر شیر داری .

🎵maybe we could be a symphony 🎵
تاثیر داره؟ چن روز باید بخورم؟

اره خیلی ی قطره از داروخونه بگیر همه داروهای گیاهی ک باعث افزایش شیره توش داره باید چند قطره بریزی تو استکان آب و بخوری ی روزه تاثیر میذاره من کلن ی بار خوردم

کاجی و آبگوشت که گرمه. بچم زردیش زیاد میشه😕

چنده زردی بچتون مگه ؟ اگه زیاد نیست بخور ابگوشت خیلی زیاد میکنه شیرو ، هر چی بیشتر شیر بخوره و ادرار  و مدفوع کنه بچه ،زردیش کمتر میشه

اره خیلی ی قطره از داروخونه بگیر همه داروهای گیاهی ک باعث افزایش شیره توش داره باید چند قطره بریزی ت ...

مرسی بابت راهنماییت عزیزم. حتما میگیرم

ربی هب لی من لدنک ذریه الطیبه انک سمیع الدعا
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز