سلام
کسی تجربه استفاده از موبرو برای اصلاح موهای صورت داشته؟بعد از چند وقت موها کلفت تر یا بیشتر نمیشه و عوارضی نداره؟آخه من ژن پرمویی دارم میترسم استفاده کنم بیشتر شه قبلا با بند میزدم ولی خیلی طول میکشه و سخته اگه غیر از لیزر و بند روش دیگه ای میشناسین بگین و به نظرتون تو موبرا کرم بهتره یا پودر و چه مارکی؟