2777
2789
عنوان

اصلاح صورت

320 بازدید | 38 پست

شما صورتتون رو باچی اصلاح میکنین؟ 

کسی از ژیلت هم استفاده میکنه؟ 

برای اصلاح بدن چی بهتره که درد و سوزش هم نداشته باشه مخصوصا ناحیه بیکینی 

نفسم بنده به نفسات 😍♥️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بدنمو لیزر کردم. صورتمو هم موهاش کرکی و کمرنگه‌. چند ساله شیو میکنم.

چند جلسه رفتید؟دیگه اصلا درنمیاو؟

هروقت اسم کاربریمو دیدی فقط بگو خدایابه زندگیش آرامش بده. یه دنیاممنونت میشم بااین دعای قشنگت💔🥀💜
من با ژلیت صورتم اصلاح میکنم آخه به بند حساسیت دارم صورتم جوش میزنه  صورتم بد نمیشه؟؟

نه اتفاقا واسه صورت شیو کردن خوبه اگه موهات ضخیم نشه

هروقت اسم کاربریمو دیدی فقط بگو خدایابه زندگیش آرامش بده. یه دنیاممنونت میشم بااین دعای قشنگت💔🥀💜
من با ژلیت صورتم اصلاح میکنم آخه به بند حساسیت دارم صورتم جوش میزنه  صورتم بد نمیشه؟؟

بستگی داره موهات چطور باشه

اگر نازک و کرکیه ن بد نمیشه اما اگر مشکیه و ضخیمه آره بد میشه

شما بدنت پرمو بود یا کم مو؟ فول بادی لیزر کردی؟

کمر به پایین و ساعد و زیر بغل رو انجام دادم. بقیه جاها رو دیگه نمیشد. معمولی بود بدنم. خیلی پرمو نبودم ولی خب مرتب اصلاح کردن واقعا خسته کننده بود مخصوصا بیکینی. هر کاری کنی نمیشه همیشه تمیز باشه.

چند جلسه رفتید؟دیگه اصلا درنمیاو؟

۷ جلسه. 

نه دیگه. دست و پاهام که اصلا. بیکینی هم در حد چند تا کرک نازک و بی رنگ بعضی جاهاش داره که اصلا دیده هم نمیشه. خیلییی خوبه. اگه میتونی حتما برو. راحت میشی.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز