2777
2789
من ناهار شوید ماش پلو گذاشتم.... با ته دیگ و روغن زیتون     فقط ماست نداشتیم... شما جای من ...

بدون گوشت؟

خدایا کمکم کن.بهم صبر و قدرت بده.جز تو هیچ پناهی ندارم.ذهن و قلب آشفتم رو آروم کن خدای بزرگ.آمین
من سینه و ران رو با هم چرخ میکنم ، ی پیاز بزرگ رو رنده میکنم آبش رو میگیرم بهش اصافه میکنم ، زعفران ...

چند دقیقه تو فریزر میمونه ؟بعد به محض اینکه از فریزر در اوردی میزاری روی حرارت؟

صدفصل بهار آید وبیرون ننهم گام       ترسم که بیایی توودر خانه نباشم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی عزیز دلم فدات شم تهرانین براتون بفرستم اگه حوصله اشپزی ندارین 

فدای مهربونیات گلم


شهرستانم گلم، نوش جونتون خوشمزه هاتون ♥️♥️♥️🌷🌷🌷

خدایا شکررررررت بابت معجزه ت🥺🥺😍😍امروز اولین روز ماه ذی حجه سال ۱۴۰۰ بی بی چک من مثبت شد و انتظار سه ساله ی من به پایان رسید.. خدایا به حق این ماه عزیز هرکی منتظر بچه اس بهش ببخش و دلشو شاد کن💕💕💕💕💕💕💕💕💕
ماش و شوید رو با برنج قاتی میپزی؟

برنجو آبکش می کنم... ماشم جدا می پزم بعد لابه لا با شوید خشک و ماش و ادویه کاری و یه دونه گالیلابلانکا میذارم دم بکشه.....

اول برای حال دلم و دلت یه صلوات بفرستید...{الهم صل علی محمد و آل محمد}...دوم با هم مهربون باشید، به اندازه کافی تو جامعه پاچمونو میگیرن.... سوم اگه کامنتام دور از ادب بود یا کسی رو ناراحت کرد، ممنون میشم بهم تذکر بدید.... چهارم برای حال خوبتون دعا می کنم برای حال خوبم دعا کنید....  
مرسی عزیز دلم فدات شم تهرانین براتون بفرستم اگه حوصله اشپزی ندارین 

نوش جان 

چقدر شما مهربونی،❤

صدفصل بهار آید وبیرون ننهم گام       ترسم که بیایی توودر خانه نباشم
فدای مهربونیات گلم شهرستانم گلم، نوش جونتون خوشمزه هاتون ♥️♥️♥️🌷🌷🌷

الهی فدات بشم سلامت باشی قربونت برم 

از سال ۹۶ خواننده ی خاموشم دوست گلم میشه برای ارامش خودم و زندگیم‌یه صلوات مهمونم‌ کنی 
بدون گوشت؟

آره عشقم ما زیادی گوشت خور نیستیم یه گالیلابلانکا میزنم توش... با روغن زیتون زیااااد البته بیشتر روغن و بعد دم میریزم روش... عالی میشه

اول برای حال دلم و دلت یه صلوات بفرستید...{الهم صل علی محمد و آل محمد}...دوم با هم مهربون باشید، به اندازه کافی تو جامعه پاچمونو میگیرن.... سوم اگه کامنتام دور از ادب بود یا کسی رو ناراحت کرد، ممنون میشم بهم تذکر بدید.... چهارم برای حال خوبتون دعا می کنم برای حال خوبم دعا کنید....  
چند دقیقه تو فریزر میمونه ؟بعد به محض اینکه از فریزر در اوردی میزاری روی حرارت؟

بمونه قشنگ یخ بزنه وگرنه سر آتیش میریزه پایین ، تا یخ بسته وقت داری اینور اونورشو بپزی نریزه 

می خوام به دخترم بگم: من برای تشکیل قلبش ۹ ماه و ۹ روز و ۹ ساعت خون جگر خوردم، نزاره کسی به راحتی بِشکَنَتِش ❤
نوش جان  چقدر شما مهربونی،❤

دورت بگردم مرسی عزیز دلم ایشالا سفرتون پر روزی باشه و به دل خوش سرش بشینیدو نوش جان کنید غذاهارو

از سال ۹۶ خواننده ی خاموشم دوست گلم میشه برای ارامش خودم و زندگیم‌یه صلوات مهمونم‌ کنی 
من سینه و ران رو با هم چرخ میکنم ، ی پیاز بزرگ رو رنده میکنم آبش رو میگیرم بهش اصافه میکنم ، زعفران ...

طعمش با جوجه کباب فرق میکنه ؟از جوجه خوشمزه تر میشه؟

یه بار این مدلی رو توی ماهیتابه سرخ کردم اونم خوشمزه بود 

صدفصل بهار آید وبیرون ننهم گام       ترسم که بیایی توودر خانه نباشم
دورت بگردم مرسی عزیز دلم ایشالا سفرتون پر روزی باشه و به دل خوش سرش بشینیدو نوش جان کنید غذاهارو

ممنونم همچنین 

صدفصل بهار آید وبیرون ننهم گام       ترسم که بیایی توودر خانه نباشم
آره عشقم ما زیادی گوشت خور نیستیم یه گالیلابلانکا میزنم توش... با روغن زیتون زیااااد البته بیشتر روغ ...

امتحان میکنم مرسی💋

خدایا کمکم کن.بهم صبر و قدرت بده.جز تو هیچ پناهی ندارم.ذهن و قلب آشفتم رو آروم کن خدای بزرگ.آمین
طعمش با جوجه کباب فرق میکنه ؟از جوجه خوشمزه تر میشه؟ یه بار این مدلی رو توی ماهیتابه سرخ کردم اونم ...

من جوجه کباب رو هم دوست دارم ولی کوبیده ی مرغ لذیذ تره ، اره تو ماهی تابه هم خیلی خوب میشه 

می خوام به دخترم بگم: من برای تشکیل قلبش ۹ ماه و ۹ روز و ۹ ساعت خون جگر خوردم، نزاره کسی به راحتی بِشکَنَتِش ❤

من واسه شام میخوام دونات درست کنم

منتظرم خمیرش پف کنه🤭

متاهل و متعهد❤💍        اون موقع که خدا داشت به اروپایی ها چشمهای آبی و قد بلند و موی بلوند میداد ما ایرانی ها تو صف دماغ و پشم بودیم!!  من دوسال پیش۵۵ کیلو بودم که یهو پریودام نامنظم شد و صورتم پر شد از جوش و موهای زائدم بشدت زیاد شد من طی دوسال ۲۳کیلو وزن اضافه کردم.من یک پلی کیستی هستم.تاالان صدبار رژیم گرقتم که وزن کم کنم اما هربار جا زدم چون متابولیسم بدن من با یک بدن معمولی فرق داره و به سختی وزن کم میکنم اما اینبار قسم خوردم که تا تهش میرم    قد۱۶۴     وزن اولیه۷۸    وزن الان۶۹   من میتونممممم              قبل اینکه به زنا توهین کنی اول یادت بیار که تورو یه زن وارد این دنیا کرده و اگر همون زن که بهش توهین میکنی نبود تو حتی وجود نداشتی چه برسه به اینکه حالا بیای بهش بی احترامی هم بکنی,اگر کمی هم ادم باشی میتونی بفهمی زن هم مثه تو یه انسانه و تو چه بخوای چه نخوای باید بهش احترام بزاری.                           هر وقت یاد گرفتید تو دایره لغاتتون به جای استفاده از کلمه مطلقه برای زنی که طلاق گرفته و بیوه برای زنی که شوهرش مرده از واژه ی مجرد استفاده کنید اونموقع میشه یه امیدی به بالا رفتن سطح شعورتون داشت!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز