الوچهm مدیر استارتر عضویت: 1398/11/04 تعداد پست: 10853 عنوان سلام😔 127 بازدید | 18 پست خوبین 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔کیا خسته شدن و توان ادامه زندگیو ندارنمن ک دیگ بریدم شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤ 1400/04/25 | 19:48 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
gogehsorati عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 13251 من فعلا چند روزی حالم گرفتست تقصیر خودمم هست: //// فعلا...😇👋🏻
sanam1234 عضویت: 1400/04/15 تعداد پست: 2606 منم کاش مرگم برسه کاش چشامو ببندم ودیگه باز کردنی در کار نباشه واقعا خستم 😔😔😔😔😔من اینهمه التماس امام حسین رو کردم چرا هیچکار برام نکرد🥺🥺🥺🥺🥺🖤کاش حداقل مرگم رو میرسوند😔🥺🖤
mshrsana عضویت: 1399/08/19 تعداد پست: 3539 من در انتظار یک معجزه ام🙂 منم ان شالله ک اون روز بیاد میشه برای حل مشکل زندگیم ک شده گره سفت ی صلوات بفرستین ممنون میشم😊💋💋💋💋انشالله شماهم ب ارزوهاتون برسین🙏
الوچهm مدیر استارتر عضویت: 1398/11/04 تعداد پست: 10853 من که هرشب به فکر خودکشی هستم دیگه تحمل ندارم خودکشی ک گناهه بعدم ادم نمیدونه اون دنیا قراره چی براش پیش بیاد ولی خب تحمل این دنیام سخته شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤
الوچهm مدیر استارتر عضویت: 1398/11/04 تعداد پست: 10853 منم کاش مرگم برسه کاش چشامو ببندم ودیگه باز کردنی در کار نباشه واقعا خستم 😔😔😔😔😔 من اینهمه التم ... 😔😔👍 شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤
xxxzahraaa عضویت: 1399/12/14 تعداد پست: 313 خودکشی ک گناهه بعدم ادم نمیدونه اون دنیا قراره چی براش پیش بیاد ولی خب تحمل این دنیام س ... هر چی باشه از این دنیا که بهتره تحملش خیلی خیلی سخته💔