2777
2789
عنوان

دروغ

| مشاهده متن کامل بحث + 87 بازدید | 26 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چی شد الان؟ پدرمادرت میگن جواب منفی دادیم پدر خواستگارت میگه گفتن دو ماه دیگه جواب میدیم؟ الان ای ...

خودمم موندمه نمیدونم چیکار کنم شاید پدر مادرم بخوان منو دلسرد کنن از اون طرفم پدر عشقم گفته ک پدر من اول قبول کرده و بعدش گفته دوماه دیگ جواب میدیم الان دارم دبوونه میشم

بگه ک ما چند ساله همدیگ میخوایم و شما گفتید دومه دیگ جواب میدیم میتونید برید تحقی کنید و این چیزا ال ...

به نظرم نگی بهتره

خودت با مامانت حرف بزن

اگه به نامزدت بگی هر چقدم خوب باشه فکر میکنه چه خبره

خودت به مامانت این حرفا رو بگو

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩
به نظرم نگی بهتره خودت با مامانت حرف بزن اگه به نامزدت بگی هر چقدم خوب باشه فکر میکنه چه خبره خود ...

مامانم میگ بابات گفته نه من چیکار کنم بابام ب مامانم هم فک کنم گفته ن😑

مامانم میگ بابات گفته نه من چیکار کنم بابام ب مامانم هم فک کنم گفته ن😑

یکم خودتو بزن به اون راه و بگو یا این یا هیچکس

البته دلیلشون واسه مخالفت چیه؟

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩
میگن ن دلیل منطقی ندارن 

خب نمیشه که باید دلیل منطقی بیارن

درکت میکنم منم عین توأم ولی با این تفاوت که خانوادم حق دارن محالفت کنن

اگه میشه به پسره بگو باباشو بیشتر بفرسته جلو

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩

[QUOTE=199041881]خب نمیشه که باید دلیل منطقی بیارن درکت میکنم منم عین توأم ولی با این تفاوت که خانوادم حق دارن محالف ...[/QUOTEاره باید همین کار بکنیم ایشالا خدا کمکت میکنه برا منم دعا کن

[QUOTE=199041881]خب نمیشه که باید دلیل منطقی بیارن درکت میکنم منم عین توأم ولی با این تفاوت که خانوا ...

هرچی خدا بخواد⁦♥️⁩

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز