چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ممنون عزیزم. یعنی بعد از معاینه رحم گفت بهتون که رحم خلفی دارید؟ به من گفت از پایین دهانه رحم داره ...
بله بعد از معاینه بهم گفت و جالب اینکه بعد از چندین سال بعد از ازدواج و زایمان این و فهمیدم ! قبلا زیاد دکتر رفته بودم و معاینه شدم ولی هیچکدام چیزی نگفتن بهم 😐
یه مشکلش اینه که برا معاینه اذیت میشم و درد دارم بس که اسپکولوم و می چرخونن نه که خلفیه سخت دیده میشه
چه جالب. زمان زایمان طبیعی کار خاصی انجام دادن براتون ؟ و یا زایمان سختی داشتین؟ من اولین بارداریم ...
نه کار خاصی نکردن برام. البته من 8 ماهه زایمان کردم و بارداری پرخطری داشتم چون دوقلو باردار بودم و یه قولش تو دوماهگی سقط شد ولی گمون نکنم موردی داشته باشه برا طبیعی