نماز شب و نماز صبحم رو خوندم .نماز صبح قضای قبلم رو هم خوندم و توی دفترم ثبت کردم و خوابیدم.از ظهر بیدار شدم ناهار همسر رو دادم و برای دخترم پنکیک مورد علاقش ک توی تاپیکام هست درست کردم و آشپزخونمو تمیز کردم.با دوستای قدیمیم مجازی گپ زدم و شامم رو دارم میزارم ک شب بریم فضای باز حال و هوامون عوض بشه و شاممونم همونجا بخوریم ..
و در تموم این مدت ذکر صلوات رو گفتم ب نیت حق الناسام .. شمارششو ندارم انقدر ک زیاد شده تا شب هم خیلی وقت هست ..
فرصتامونو قدر بدونیم ..خوبه ک امور دنیایی و اخرویمون رو باهم پیش ببریم زمان خوابیدن حس خوبی از مفید بودن ب شما دست میده ❤