2789
عنوان

نیمروز مفید من ❣

97 بازدید | 6 پست

نماز شب و نماز صبحم رو خوندم .نماز صبح قضای قبلم رو هم خوندم و توی دفترم ثبت کردم و خوابیدم.از ظهر بیدار شدم ناهار همسر رو دادم و برای دخترم پنکیک مورد علاقش ک توی تاپیکام هست درست کردم و آشپزخونمو تمیز کردم.با دوستای قدیمیم مجازی گپ زدم و شامم رو دارم میزارم ک شب بریم فضای باز حال و هوامون عوض بشه و شاممونم همونجا بخوریم .. 

و در تموم این مدت ذکر صلوات رو گفتم ب نیت حق الناسام .. شمارششو ندارم انقدر ک زیاد شده تا شب هم خیلی وقت هست .. 


فرصتامونو قدر بدونیم ..خوبه ک امور دنیایی و اخرویمون رو باهم پیش ببریم زمان خوابیدن حس خوبی از مفید بودن ب شما دست میده ❤ 

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نوش جان😍احسنت شام چی دارین؟🙈

ماکارانی گذاشتم عزیزم دلت نخاد.من داخلش سبزی پلویی و قارچ و فلفل دلمه با دارچینم میریزم دوس داشتی امتحان کن

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
چه حس خوبی داشت تاپیکت🌹🌹 موفق باشی عزیزم 

مرسی گلم💛

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792