fema00 مدیر عضویت: 1400/04/22 تعداد پست: 42 عنوان بارداری | مشاهده متن کامل بحث + 439 بازدید | 79 پست سلام خانما من اون دفه قرص اورژانسی خوردم ۱۸ام پری شدم الان عقب انداحتم یعنی چرا میترسم حامله باشم 1400/04/22 | 08:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fema00 مدیر استارتر عضویت: 1400/04/22 تعداد پست: 42 یعنی قرص خوردی بعدش پریود شدی و حالا عقب افتاده؟ نگران نباش تا ۲ ۳ دوره بهم میریزه بله اون دفه قرص خوردم ی هفته بعدش ک بشه ۱۸ام شدم الان ک باید ۱۸ام میشدم نشدم شوهرم میگ نترس ولی اون دوتا روهم همینومیگفت والا
404niloo عضویت: 1399/07/21 تعداد پست: 3290 ن درد ندارم بعضی وقتا زیردلم درده وتیرمیکشه بزن خبر بده بمن
404niloo عضویت: 1399/07/21 تعداد پست: 3290 بله اون دفه قرص خوردم ی هفته بعدش ک بشه ۱۸ام شدم الان ک باید ۱۸ام میشدم نشدم شوهرم میگ نترس ولی اون ... مردا همشون همین رو میگن
fema00 مدیر استارتر عضویت: 1400/04/22 تعداد پست: 42 مگه میشه متاهل باشی و ازاین مسایل نداشته باشی ن منظورم پریو شدین بعدش اگ شدین چندروز بعد