بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
انقد بابتش من حرف شنیدم.ولی مشکل ۲۰سال زندگی منه ک داره میکشتم😭😭😭🤣🤣🤣🤣🤣 تنکس# 💚
برو دکتر خواهر جان 😂😂😂
تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم . یه دختری هستم با همه چی جنگیدم تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم .
عزیزم نگاه تو این عکس بین گل های صورتی گل های سفیده منظورم از ایناس حالا اگه آویز گلم نبود از آویزهای کریستالم میتونه استفاده کنه
حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨
خیلی خسته شدم حسش نیست خخخ میدونم کلی خوشحال میشه و کسی تا حالا اینکارو براش نکرده
دستت درد نکنه واقعا خوشحال میشه کیه که خوشحال نشه کاش منم تو واقعیت دوستی مثل شما داشتم 😘
حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨
روم# نمیشه# بگم اقا دکتر بنده شاش دارم ولی چیکه چیکه میاد؟💔
اره مامانم همین مشکل رو داشت بردینش دکتر خوب شد
مثل تبلیغات سایت بود حرفم . میگه بله چه جاب منم همین مشکل رو داشتم به #شاشبند# شده#رجوع کردم خوب شد 😂
تو زندگی بیا شعار ندیم عمل کنیم . یه دختری هستم با همه چی جنگیدم تا به اینجا رسیدم بازم میجنگم تا به هدفم برسم واسم دعا کنین تا به هدف هام برسم ممنونم .
حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨