2777
2789
عنوان

گند زدمممم

| مشاهده متن کامل بحث + 438 بازدید | 49 پست
پس دختره از ریشه خرابه . همچین دخترایی هیچی براشون‌مهم‌نیست اصلا فکراین نیستن که ممکنه با این کارشون ...

اهوم حالا  دختره فهمیده من اینکار کردم بدتر نشه بد سوتی دادم 

دقیقا حس میکنم مثل تو میشه اخه نامرد بکارتم گرفته سخت‌تر شد طلاقم ابرو خانوادم من یه دختر از همه جا ...

منم تو عقد بکارتمو از دست دادم 

۱۷ سالم بود عقد کردم از همه جا بی خبر 

ولی شوهرم یه ادم اجتماعی ک یه سره بیرون اصلا خونه نمیومد کسی بهش نمیگفت کجا بودی 

مهمترین تصمیم زندگیتو باید بگیری ببین میتونی چندسال بعد کنار بیای 

من الانم از شوهرم چیزی میبینم ولی دیگ واسم مهم نیس ون خسته شدم از بس خواستم زندگی رو حفظ کنم خودش خراب میکرد

               بسم الله الرحمن الرحیم                                           میشه لطفا واسه سلامتی  من و دخترم صلوات بفرستید🥺🥺🥺🥺                                                                           خدایا خودت پشت و پناه زندگیم و من   و دخترم باش....اگ میشه یه صلوات مهمونم کنید...                           تیکر واسه تولد دخترمه 98/5/13 دنیا رو واسم زیبا کرد😍                                

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا حس میکنم مثل تو میشه اخه نامرد بکارتم گرفته سخت‌تر شد طلاقم ابرو خانوادم من یه دختر از همه جا ...

آخی عزیزم چقد ناراحت شدم برات.سعی کن به شوهرت اعتماد کنی ببین اگه ازت پنهان نکرد یعنی فقط تورومیخواد اما اگه پنهان کرد خیانته . من شوهرم چشم چرون نیست گاهی دخترا شماره میدن بهش یا متلکی چیزی میگن حتی درحضورمن دوتایی باهم بهشون زنگ‌میزنیم میخندیم یا جواب متلکارو من میدم چون ذاتا آدم چشم پاکیه توهم سعی کن اینجوریشو بفهمی ببینی سعی میکنه پنهان کنه یا نه

اهوم حالا  دختره فهمیده من اینکار کردم بدتر نشه بد سوتی دادم

نه سوتی ندادی تو زنشی اون دختره کاره ای نیست این وسط تو کاربدی نکردی که نگران باشی تویی که بایدتوضیح بخوای نه که توضیح بدی 

الان چجوری تحمل میکنی ؟ من با چه مدرکی تمومش کنم طلاق نمیده 

عزیزم چرا سریع به طلاق فکرمیکنی هزاران راه دیگم هست مثلا تعهد محضری ازش بگیری  که اگه خیانت دیدی جداشی حق طلاقو بهت بدن الان زوده برای طلاق به نظرم

آخی عزیزم چقد ناراحت شدم برات.سعی کن به شوهرت اعتماد کنی ببین اگه ازت پنهان نکرد یعنی فقط تورومیخواد ...

اخه این اتفاق میدونی وقتی افتاده من چهل روز از شوهر قهر بودم بعد مادرش با من لج افتاد شوهرم گفت تو اینستا دختره به مادرش گفته اونم به خاهرشوهرم خلاصه بعد به شوهر من اونم زنگ زده به دختره ببینه چی میگه من یبار میگم میخاستم منو اذیت کنن از طریق این دختره انتقام بگیرن چون میدونن من حساسم از یه طرفه میگم شوهرم چرت باید زنگ بزنه مشکوک میشم تو بودی چه میکردی عزیرم ؟

الان چجوری تحمل میکنی ؟ من با چه مدرکی تمومش کنم طلاق نمیده 

مجبورم ک تحمل کنم اینقد خودمو به کوچه علی چپ زدم ک به خودشون اجازه بی احترامی و بی حرمتی رو به من میدم 

منی ک عاشق بچم همش میگم کاش بچه دار نمیشدم حداقل میشد یه کاری کنم هر روز دارم از دخترم معذرت خواهی میکنم بابت زندگی ای ک توش حرمت و احترام زن نگه داشته نمیشه شرمنده دخترمم همش میگم ببخش منو مامان اوردمت تو زندگی ای ک خودمم نمیدونستم تهش چی میشه




نه تشویقت میکنم واسه ادامه زندگی نه واسه جدا شدن 

خودت باید تصمیم بگیری هر دو راهی ک انتخاب کنی سختیای خودشو داره یکی بیشتر یکی کمتر 

نمیدونم بخدا فقط میدونم خدا لعنتشون کنه

               بسم الله الرحمن الرحیم                                           میشه لطفا واسه سلامتی  من و دخترم صلوات بفرستید🥺🥺🥺🥺                                                                           خدایا خودت پشت و پناه زندگیم و من   و دخترم باش....اگ میشه یه صلوات مهمونم کنید...                           تیکر واسه تولد دخترمه 98/5/13 دنیا رو واسم زیبا کرد😍                                
اخه این اتفاق میدونی وقتی افتاده من چهل روز از شوهر قهر بودم بعد مادرش با من لج افتاد شوهرم گفت تو ا ...

ببین هیچکس نمیتونه خودشو جای دیگری قراربده.بستگی به این داره که چقدر طرفتو میشناسی اخلاقیاتش چجوریاست دلیل قهرتون چی بوده اگه به اینا فکرکنی میتونی بفهمی از لج بوده یا یه مسآله پیش پاافتاده ایه که زیادی روش حساس شدی

مجبورم ک تحمل کنم اینقد خودمو به کوچه علی چپ زدم ک به خودشون اجازه بی احترامی و بی حرمتی رو به من می ...

مامان منم میگه میخاد یه بچه بزاره و ولت کنه الان دو روزه از مسافرت اومدیم زنگی نزد من یبار زنگش زدم دیگه مثل قبل زنگ میزد حالم می‌پرسید انگار نه انگار خیلی دلم شکسته ازش 

ببین هیچکس نمیتونه خودشو جای دیگری قراربده.بستگی به این داره که چقدر طرفتو میشناسی اخلاقیاتش چجوریاس ...

هوم اینا که به کنار نمیدونم مثل قبل نه زنگی میزنه رفته سر کارش انگار نه انگار 

[QUOTE=198696827]اگه دختره زهری شده باشه بره سمت شوهرم چی

تا اتفاق بدی نیفتاده  باید با بزرگترا درمیون بزاری الان تو تنهایی چطورازپس شوهرت وخانوادش برمیای شایدم حست اشتباه باشه ولی ازش دلیل قانع کننده بخواه دیگه گول نخور  حساسیت زیادی زندگی رو ازهم میپاشه و فقطم خودت عذابشو میکشی شکاک میشی بی اعتمادمیشی

مامان منم میگه میخاد یه بچه بزاره و ولت کنه الان دو روزه از مسافرت اومدیم زنگی نزد من یبار زنگش زدم ...

نکن ۴ روز دیگ با بچه میخوای چیکار کنی وقتی دلت به زندگی نیس میتونی از بچتم دل بکنی نمیتونی دیگ مجبوری تحمل کنی

اگ هم جدا بشی با یه بچه اون بچه داغون میشه و تو اینده صدمات جبران ناپذیری داره واسش 

همیشه یه عقده تو دلش داره همیشه داغونه همیشه حسرت هایی ک یه خانواده شاد باید داشته باشه تو دلشه

تو رو مقصر میدونه بابت به دنیا اوردنش 

چجور میخوای جواب بدی بهش

من دخترم ۲ سالشه هر روز دارم گریه میکنم هر روز دارم شرمندش میشم هر روز دارم ازش عذرخواهی میکنم بابت این زندگی بابت به دنیا اوردنش 

شرمندشم ک جایی دنیا اومده زن نمیتونه حرف بزنه و از خودش دفاع کنه از ایندش میترسم 

نمیدونم حکمت خدا چی بود ۱ سال و نیم تو اقدام بودم و هر ماه چشم انتظار خبر حاملگیم 

دقیقا ماهی ک فهمیدم باید دست نگه دارم ببینم زندگیم چند چنده حامله شدم دلم نیومد سقط کنم بچمو بچه ای ک همیشه ارزوشو داشتم واسه داشتنش گریه میکردم دلم نیومد 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

               بسم الله الرحمن الرحیم                                           میشه لطفا واسه سلامتی  من و دخترم صلوات بفرستید🥺🥺🥺🥺                                                                           خدایا خودت پشت و پناه زندگیم و من   و دخترم باش....اگ میشه یه صلوات مهمونم کنید...                           تیکر واسه تولد دخترمه 98/5/13 دنیا رو واسم زیبا کرد😍                                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792