نکن ۴ روز دیگ با بچه میخوای چیکار کنی وقتی دلت به زندگی نیس میتونی از بچتم دل بکنی نمیتونی دیگ مجبوری تحمل کنی
اگ هم جدا بشی با یه بچه اون بچه داغون میشه و تو اینده صدمات جبران ناپذیری داره واسش
همیشه یه عقده تو دلش داره همیشه داغونه همیشه حسرت هایی ک یه خانواده شاد باید داشته باشه تو دلشه
تو رو مقصر میدونه بابت به دنیا اوردنش
چجور میخوای جواب بدی بهش
من دخترم ۲ سالشه هر روز دارم گریه میکنم هر روز دارم شرمندش میشم هر روز دارم ازش عذرخواهی میکنم بابت این زندگی بابت به دنیا اوردنش
شرمندشم ک جایی دنیا اومده زن نمیتونه حرف بزنه و از خودش دفاع کنه از ایندش میترسم
نمیدونم حکمت خدا چی بود ۱ سال و نیم تو اقدام بودم و هر ماه چشم انتظار خبر حاملگیم
دقیقا ماهی ک فهمیدم باید دست نگه دارم ببینم زندگیم چند چنده حامله شدم دلم نیومد سقط کنم بچمو بچه ای ک همیشه ارزوشو داشتم واسه داشتنش گریه میکردم دلم نیومد 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔