2777
2789
شماباخودت درگیری چی چی میگی من چکاربه خنده یه مشت بچه ۱۳ساله دارم میگم این خانم که تاپیک زده الان مش ...

حرص نخور عزیز

یادمه توی ختم بابام توی مسجد یه خانمی دقیقا روبه روم نشسته بود با گوشیش حرف میزد میخندید قاه قاه بلند 

لبخند نبودا ...میتونست بره بیرون حیاطی جایی 

هنوز بعد اینهمه سال یادم نمیره ...

کسی که ناراحته استرس داره درد داره جسمی روحی ... یا هرچی 

یکی جلوش بخنده واقعا کم شعوریش هست 

دیگه بحث جایز نیست با طرف ...

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم میخوام بفروشم.گروه خونیم او مثبته.29سالمه.عزیزم قیمت و فهمیدی ب منم بگوو

اتفاقا منم گروه خونی o+هست، توی اینستا خیلی دلال کلیه هست،به همشون پیام دادم برای راهنمایی متاسفانه هیچکس جواب  نداده،فقط میدونم خارج از ایران چون به دلار میخرن خیلی عالیه 

اتفاقا منم گروه خونی o+هست، توی اینستا خیلی دلال کلیه هست،به همشون پیام دادم برای راهنمایی متاسفانه ...

اگه پول رفتن ب خارج کشورو داشتم ک همینجا می موندم مشکلمو حل میکردم.دندونام کلا خراب شده بااینکه خیلی بهشون میرسم.جدایه از کج و کوله بودنش کلی عصب کشی و پرکردن میخواد.خجالت میکشم پیش کسی بخندم😢😢

رفتم دندونپزشکی یه قیمتایی گفتن وحشت کردم😔خیلی ناراحتم

بزرگترین مشکل برای یه آدم بی کسی و بی پولیه،که متاسفانه من هر دوش رو دارم، 

انشالا ک مشکلت حل بشه من اگه دستم تو جیب خودم بود حتما بهت کمک مبکردم چند سالی طول میکشع مستقل بشم 

😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز