2777
2789
عنوان

ایا من حساسم

164 بازدید | 30 پست

من چند وقتیه عقد کردم...همسر بنده خواهر نداره....یه خاله داره که دوسال از خودش بزرگتره...و خیلی رابطه ی خوبی دارن مثل خاهر برادر ولی من حساسم...به همسرم گفتم....یه مدت باهاش در ارتباط نبود...ولی باز با هم در ارتباطن ولی به من نمیگه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حساس بودن خوبه بد نیست 

ولی مواظب باشین تبدیل به وسواس فکری و غرغر نشه

به سراغ من اگر می آیید... نرم و آهسته بیایید... که مبادا ترکی بردارد...چینی نازک تنهایی من...https://harfeto.timefriend.net/16266025108720
خیلی حسودیم میشه‌دست خودم نیست....حتی وقتی اسمش بیاد ناخوداگاه اشکام میاد

شانس آوردی پس خواهر نداره ، مگه رابطشون چه جوریه که ناراحتت میکنه .این حس توی همه زنا هست ولی زیادش مضره .اگر همگام و همسو با شوهرت باشی کم کم می‌چسبه به شما .یعنی به علایقش احترام بذار .اگه رابطش با خالش خوبه با خالش دوست شو .این طوری حساسیت هم کم میشه و شوهرت هم همه چیزش شما میشی .

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم   
اون شهری دیگست....همو نمیبینن 

خب دائم پیشش باش دیگه تلفنی ام گوشیو با خنده ازش بگیر بگو نمیدم و  بیا بگیر هر بار به یه بهونه اینکارارو بکن ولی مستقیم نگو بهش هیچوقت نقطه ضعف دستش نده

شانس آوردی پس خواهر نداره ، مگه رابطشون چه جوریه که ناراحتت میکنه .این حس توی همه زنا هست ولی زیادش ...

خالش پدر نداره...و سطح مالی ضعیفی داره...بیشتر نگرانشه که گول نخوره...در حد اینکه چرا انلاینی شبا ازش میپرسه یا امار خونه ی مادر بزرگش رو بگیره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز