2777
2789
عنوان

استخدامی

85 بازدید | 3 پست

دوستان تازگی ها استخدامی بخش خصوصی اومده .میخواستم بدونم چجوریه؟آیندش خوبه؟کسی تا حالا قبول شده؟یه اطلاعات کلی درباره کار و آینده شغلیش میخواستم بدونم.به نظرتون شرکت کنم؟این بهتره یا استخدامی آموزش و پرورش؟.ممنون میشم راهنماییم کنید.

دقیقا منم الان داشتم ب همین فک میکردم میخواستم تاپیک بزنم بپرسم اما گفتم هیشکی نمیاد منم میخوام شرکت کنم ولی دودلم میگم الکی نباشه پول بدیم ثبت نام کنیم آخرشم بگن قبول نشدین ی کم بی اعتمادم فک میکنم اینا همش بازیه نیروهارو از قبل انتخاب کردن☹

واسه رسیدن ب اهدافم واسم دعا میکنی؟🥺تیکر بارداری نیست😊من همتونو دوس دارم خب؟مهربون باشیم❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آموزش پرورش مگه داره استخدامی الا معمولا بیزینس خودت و بایذ بزنی واسه دیگران کار کردن ج نمیده

داره احتمالا تو شهریور شایدم آبان ولی صددرصد استخدامی هست تازه ۳۴هزار میگیرن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز