2777
2789
عنوان

قد خواستگارم

1541 بازدید | 85 پست

سلام 

خواستگارم قدش ۱۷۸ یا ۱۸۰ هست خودم ۱۶۸

(اسم خواستگار میزارم مثلا رضا)

من مشلکی ندارم با نپوشیدن کفش پاشنه بلند چون تا الانم فقط تو مجالس میپوشم و تو خیابون همیشه با کتونی ام

اینم بگم من لاغرم 

ولی دیروز با داییم و زنداییم که بیرون بودیم ۴ ۵ بار زنداییم گف لاغری یه چیزی بخور چاق شی😐 (حالا انگار من منتظر بودن اون بگه بخور تا من بخورم ) یا میگه تو جزو اون عروسایی که نمیتونه کفش پاشنه بلند بپوشه! یا یه چیز بخور یه چیزی داشته باشی وقتی بت دست میزنه!

البته همه اینا رو با شوخی و خنده میگفت ولی من به احترامش هیچی نگفتم اما یه به تو چه تو گلوم گیر کرده

حالا زنداییم خبر داره از شرایط رضا و میدونم از قصد گفته😕 


دختر باید موفرفری باشه😍 با چشای قلمبه🙄 مثل خودم😎😁

قبلا یکی از اقوامشون که دختره دانشجو پزشکی بود به رضا پیشنهاد داده بود که رضا گفته بود لازم نکرده کسی برام زن انتخاب کنه خودم میدونم😁

همه این حرفا باعث شد من فک کنم دوست نداشتنی ام 😞

من مشکلی با خودم ندارم اما وقتی بحث ازدواج میاد میترسم نکنه شوهرم از اندامم راضی نباشه در صورتی که استایلم اکثرا دوست دارن و خودمم همینطور اما یه جوری ام 

دختر باید موفرفری باشه😍 با چشای قلمبه🙄 مثل خودم😎😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداروشکرکن ۱۷۸هستش من ۱۶۳ اونم ۱۶۸خیلی قدش کوتاه هیچوقت نمیتونم کفش بلندبپوشم وقنی باهاشم نمیزاره خودشم خوشش نیماد

بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم.  یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است  انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه 

چند كيلويي

(ازتون یه خواهشی دارم از شمایی که امضامو میخونی...مادری یا خانوم خونه یا شاغل و یا همه اینا... لطفا موقعی که تو خونه مشغول کاری، اگه شیشه مربا تموم شد ،اگه جعبه مقوایی پیتزا و شیرینی خالی شد ،اگه شامپو تموم شد،قوطی شیر خشک دلبندت خالی شد،شيشه خيارشور و سس و آب معدنی و بطری آب میوه تموم شد،اگه خواستی اسباب بازی شکسته يا هرچیز پلاستیکی يا مقوايي يا فلزي و شيشه اي دور بندازی...یه کیسه پلاستیکی بزرگ بزار دم در هرموقع یکی از اینا تموم شدن لطف کن بندازش داخل اون کیسه و وقتی پر شد سرشو گره بزن، یا بندازش ظرف زباله یا ازش آویزون کن.میدونی چقد اجر کارت میشه؟؟ هم در حق طبیعت و هم در حق اون انسان زباله گردی که ضایعات بازیافتی خشك جمع میکنه لطف بزرگی میکنی و میدونم که پاداش این کار خوبت یه جایی به خودت برمیگرده 🙏🙏💚💚💚)اسم اين كار تفكيك زباله خشك در مبدا است كه در اكثريت كشورهاي اروپايي و جهان اول انجام ميشه

١٦٨ ١٧٨

ميتوني پاشنه بلند بپوشي وليا


خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

عزت نفس تون رو تقویت کنید 

وقتی شما خودتون رو واقعا دوست ندارید چه جور انتظار دارید دیگران دوست داشته باشن

آقای رضا هم شما رو همینجوری که هستید نباید بپذیره

 بلکه باید دیوانه وار بخواد

خدایا شکرت به خاطر : ♡ زمین گردالی🌏، خانواده 👪، طبیعت🍃، یاد گرفتن و علم 📚، غذاهای خوش مزه 🍕، لباس ها👗، خوابیدن😴، رویاها🎈، خورشید 🌞، عشق💕، ماه و ستاره 🌒، خونه 🏡، تکنولوژی 💻، دوستا و آشناها 👭، لبخندهای خوشگل 😄 ... ! ♡
قبلا یکی از اقوامشون که دختره دانشجو پزشکی بود به رضا پیشنهاد داده بود که رضا گفته بود لازم نکرده کس ...

خواستگارت که چشم داره 

دیده دیگه

سلیقه ش بودی دیگه 



این حرفهای مزخرف رو نگذار بزنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792