سلام
خواستگارم قدش ۱۷۸ یا ۱۸۰ هست خودم ۱۶۸
(اسم خواستگار میزارم مثلا رضا)
من مشلکی ندارم با نپوشیدن کفش پاشنه بلند چون تا الانم فقط تو مجالس میپوشم و تو خیابون همیشه با کتونی ام
اینم بگم من لاغرم
ولی دیروز با داییم و زنداییم که بیرون بودیم ۴ ۵ بار زنداییم گف لاغری یه چیزی بخور چاق شی😐 (حالا انگار من منتظر بودن اون بگه بخور تا من بخورم ) یا میگه تو جزو اون عروسایی که نمیتونه کفش پاشنه بلند بپوشه! یا یه چیز بخور یه چیزی داشته باشی وقتی بت دست میزنه!
البته همه اینا رو با شوخی و خنده میگفت ولی من به احترامش هیچی نگفتم اما یه به تو چه تو گلوم گیر کرده
حالا زنداییم خبر داره از شرایط رضا و میدونم از قصد گفته😕