2777
2789

مثبته عزیزم

فقط به   خدای مهربونمون     اعتماد کن و به ائمه متوسل شو برات ناممکن هارو ممکن میکنن❤❤خداااااجونمممم❤میشه دستای منم مث دوستای نی نی سایتم پرکنی میدونم که ناامیدم نمیکنی از امشب امیدم هیییچ احدی نیست فقط امید به رحمتت دارم .پس تنهام نذار   .من تجربه تلخ حاملگی خارج رحم دارم دعا کنید بارداری بعدیم سالم باشه 😢😭

مثبته فک کنم

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از موعدت گذشته

فقط به   خدای مهربونمون     اعتماد کن و به ائمه متوسل شو برات ناممکن هارو ممکن میکنن❤❤خداااااجونمممم❤میشه دستای منم مث دوستای نی نی سایتم پرکنی میدونم که ناامیدم نمیکنی از امشب امیدم هیییچ احدی نیست فقط امید به رحمتت دارم .پس تنهام نذار   .من تجربه تلخ حاملگی خارج رحم دارم دعا کنید بارداری بعدیم سالم باشه 😢😭
باورم نمیشه😔😕

چرا عزیزم 

ان شاالله به سلامتی و دل خوش چند روز از موعدت گذشته

فقط به   خدای مهربونمون     اعتماد کن و به ائمه متوسل شو برات ناممکن هارو ممکن میکنن❤❤خداااااجونمممم❤میشه دستای منم مث دوستای نی نی سایتم پرکنی میدونم که ناامیدم نمیکنی از امشب امیدم هیییچ احدی نیست فقط امید به رحمتت دارم .پس تنهام نذار   .من تجربه تلخ حاملگی خارج رحم دارم دعا کنید بارداری بعدیم سالم باشه 😢😭
چرا عزیزم  ان شاالله به سلامتی و دل خوش چند روز از موعدت گذشته

۴ماهه تستام منفی بود

فردا موعدمه حس پریودی دارم

میشه برای سلامتی نینیم صلوات بفرستی سالم بدنیا بیاد🤩🤗
خداروشکررررر😭😭😭😭😭

با این حالت تورو خدا دعام کن 

فقط به   خدای مهربونمون     اعتماد کن و به ائمه متوسل شو برات ناممکن هارو ممکن میکنن❤❤خداااااجونمممم❤میشه دستای منم مث دوستای نی نی سایتم پرکنی میدونم که ناامیدم نمیکنی از امشب امیدم هیییچ احدی نیست فقط امید به رحمتت دارم .پس تنهام نذار   .من تجربه تلخ حاملگی خارج رحم دارم دعا کنید بارداری بعدیم سالم باشه 😢😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792