بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پریت مثل بقیه پریاته؟یا کمرنگ پررنگ؟عیب نداره ک _۱۰روز دیگ دوباره برو رو کار 😉این سری میگیره انشاءا ...
دیگه نمیخام امیدی داشته باشم الان دوسالی هست دکتر میگه سالمی هر دوتون ولی نمیدونم چه مرگمه فقط مشکل میگه هرومونی داریا خو لامصب بگو مشکله دیگه چرا امید میدی اخه دکتر این ادمو از پا درمیاره وقتی امیدت ناامید میشه هر وقت هر جا دکتری رفتم میگه مشکلی نیست حامله شو هورمونی هم خوب میشی اخه چیکنم درخته مگه خودش رشد کنه یه مشکلی هست دیگه دوسال نمیشه
خوب چرا آزمايش ندادى؟ من تا به حال سه دوره مختلف بيبى چك مثبت بوده و پريود شدم يكبارش رو آزمايش دا ...
وای یعنی میشه اینجوری؟؟من ۴روزمونده ب پری بی بی زدم صبح مثبت شد_باز شبش ی مارک دیگ زدم اونم سریع مثبت شد_حالت تهوع دارم کاهی و همش بیحال و خوابالویم_یعنی ممکنه الکی بوده باشه؟؟😥دو روز دیگ وقت پریمه😑
اخه برای بچه اولم اینجوری نبودم گلی بعد بیشتر وقتا ۹۰روزه پریود میشدم گفت داری یائسته میشی دارو داد گفت حامله شو اقدام کردم ولی نمیشم هر وقتم میرم دکتر چه پیش خود اون چه پیش دکتر دیگه میگه مشکلی نیست اخه دیوونه شدم ۲۸اردیبهشت پریود شدم تاتا دوم خرداد بعد ۸ خرداد لکه بینی داشتم تا تا ۱۲ خرداد دیگه پریود نشدم همون ۱۰ خرداد رفتم پیشش ترنسید داد گفت بخور قطع شه لکه بینیت هیچی نه کیست نه فیبرم نه عفونت نداری سونوگرافی کردما واژن کردم بعد علایم داشتم ۱۳تیر بهش زنگ زدم گفتم تست هام اینجوریه گفت بمون یه تا دوهفته دیگه برو ازمایش بده احتمار زیاد نی نی داری