2777
2789
عنوان

لیزر

113 بازدید | 21 پست

کسی با دستگاه الکسا دایود لیزر کرده؟


خوبه؟؟

کلا از لیزر ک کردین راضی هستین؟؟ مخصوصا بکینی

من برای همه ی ارزوهام میجنگم هیچ وقت نا امید نمیشم من میدونم به همه ی خواسته هام میرسم.من خدایی دارم که بی نهایت عاشقشم هرروز با شمردن خوشبختیام وجود خدارو کنارم حس میکنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره من جلسه سوممه

من شنبه قراره تازه برم


بعد لیزر مو چطوری درمیاد

من برای همه ی ارزوهام میجنگم هیچ وقت نا امید نمیشم من میدونم به همه ی خواسته هام میرسم.من خدایی دارم که بی نهایت عاشقشم هرروز با شمردن خوشبختیام وجود خدارو کنارم حس میکنم
اگه بوري انجام نده

بور که هستم اماا بکینی انقد با کرم و تیغ اصلاح کردم که دیگه بور نیست

من برای همه ی ارزوهام میجنگم هیچ وقت نا امید نمیشم من میدونم به همه ی خواسته هام میرسم.من خدایی دارم که بی نهایت عاشقشم هرروز با شمردن خوشبختیام وجود خدارو کنارم حس میکنم
سوال منم هست لطفاً هزینشم بگید

هزینشو به من گفت جلسه ای ۱۰۰

گفت ۶ تا ۴ جلسه باید برم

من برای همه ی ارزوهام میجنگم هیچ وقت نا امید نمیشم من میدونم به همه ی خواسته هام میرسم.من خدایی دارم که بی نهایت عاشقشم هرروز با شمردن خوشبختیام وجود خدارو کنارم حس میکنم
موهای ضخیم بهتر در میاد با هر وقت که شورتتو عوض کردی میبینی موها رو تو شورتت

وقتی لیزر کردین دیگه با چیز دیگه ای اصلاح نمیکنید؟

من برای همه ی ارزوهام میجنگم هیچ وقت نا امید نمیشم من میدونم به همه ی خواسته هام میرسم.من خدایی دارم که بی نهایت عاشقشم هرروز با شمردن خوشبختیام وجود خدارو کنارم حس میکنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792