ftm_hamidi مدیر استارتر عضویت: 1399/10/26 تعداد پست: 48 عنوان تی تی کودکان 16 بازدید | 0 پست بچه ها من سطح زبانم اوکیه در حد ادونس بود دوسال پیش میخوام ببینم چ جوری میتونم تی تی سی کودکان رو بگیرم دوس دارم معلم بچه ها بشم اکه هر چی میدونید بهم بگید لطفا 1400/04/17 | 18:46 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب