2777
2789
عنوان

فانتزیتو بگو😆😌

373 بازدید | 31 پست

همیشع دلم میخاس ی داداش خوشتیپ داشته باشمم بیاد مدرسه دنبالم

دوستام غش کنن براش😂🥺

عوضش ی داداش وحشی گیرم اومده😂

لا تحزن!..سیخلق لك اللّٰہ من ظلمة الأيام نوراً :))🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکی از فانتزیام اینه مادر مجرد باشم با بچم با ماشین برم بگردم مسافرت برم و خوش بگذرونم

خیلی کیف میدههه لعنتی

لا تحزن!..سیخلق لك اللّٰہ من ظلمة الأيام نوراً :))🌱

فانتزی و واقعیت من همش امضامخ فققققققط🥺

میشه واسه اینکه خانوادم به ازدواج منو عشقم رضایت بدن دعا کنید؟؟ که ما بعد سالها با عزت و احترام به هم برسیم🥺🙏اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ♥️

🤣🤣🤣🤣👋🏻خدا نکشتت. زنده باشه.

من خیلی فانتزی دارم. جا نمیشه😂

💗میشه اسم خوشگل موشگل برای دخترم پیشنهاد بدین؟🌸 😍🙏🏻  خودم نظرم رو آنیسا، آوینا، آنیا و کمی نیکا هست اما شوهرم میگه بارانا🤔 کدوم بهتره!؟ چقد تصمیم گرفتن سخته🥴

فانتزیت گیر من افتاده😂یه زمانی تو مدرسه همه دخترا بهم خدمت میکردن منم خوشحال بودم که به خاطره خودمه بعدا یکی یکی اومدن پیشمو اعتراف کردن که ما عاشق داداشت شدیم😐😂

لینکِ زندگیتونو به هرکسی ندین که جوین بده لفت بده(:       درخواست دوستی اصلااااا قبول نمیکنم کاری داشتید یجا تگم کنید)

اینکه همیشه با دخترم ست کنم

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    

فانتزیم امضامه🙄

ﮔﺎﻫ ﮕﺎﻫﯽ ك ﺩﻟﻢ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ،ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢﺩﺭ ﺩﯾﺎﺭﯼ ك ﭘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺍﺳﺖ،ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ؟ﺑﻪ ك ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ؟ﺑﻪ ك ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ؟ﺣﺲ ﺗﻨﻬﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﮔﻮﯾﺪ:ﺑﺸﮑﻦ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼك ﺩﺭﻭﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ؛ﭼﻪ ﺳﻮﺍﻟﯽ ﺩﺍﺭﯼ؟ﺗﻮ خدا  ﺭﺍ ﺩﺍﺭﯼ،ﻭ 'ﺧﺪﺍ،ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁخر ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ🌱 ›

همیشه دوس داشتم زن یه آدم خلافکار شم 😐🔫

                                                                    اگ قلبمم منت تپیدن بزاره درش میارم                                         شاید  تنها کسیو ک فراموش نکنم تویی

من همیشه ویگم همه دعوام میکنن توسایت

اینکه شوهرم دست بزن داشته باشه و فحشم بده😐😐😶😂

من یه دختر شاد مهربونم😍زندگی برام هر لحظش شگف انگیزه ⁦❤️⁩دلم میخواد لابلای کتابایی که با خوندم اونا تبدیل به یه دکتر با وجدان میشم غرق شم🥰گاهی وقتا توی صحرا ذهنم می دوام خیلی تند خیلییی که یکدفعه یه انسان اشنایی رو میبینم اونیکه تا حالا ندیدمش ولی برام اشناش 😍😍⁦❤️⁩البته هنوزم نمی دونم کیه 😂با هم میدوییم خیلی تند خیلیییییی موهاو دامن توی هوا در حال پروازند 😃میرسیم به یه کوه که پر از درخت و گل روش هست در حالی که دست همو گرفتیم میریم روی کوه😍😍وقتی از اونور کوه پایین اومدیم یه دختر کوچولوی نازو مهربون😘با یه پسر کوچولوی ماجراجوی هم همراهمون پایین میان ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز