2777
2789
عنوان

پلیس اومد برد

247 بازدید | 11 پست

با برادرم رفتم شکایت کردم دیروز اومدن وبردنش  مادرش هی داره تو گوشم میخونه اگه شکایت و پس نگیری بچه تو ازت میگیرم منم قبول نکردم و به خانوادم گفتم خانوادم گفتن به خاطر ابروم شده پس بگیر شکایتتو اگه دوباره کتکت زد خودمون طلاقت و میگیریم چیکار کنم بچه ها پس بگیرم دوبار میاد کتکم میزنه اگه نگیرم مادر شوهرم بچه نو میگیره ازم 

من پرفسورم و یک ارمی 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

تعهد بگیر ازش

تا دهان مفت و گوش ها مفتن؛ پشت مان حرف مفت بسیار است .🖖🏻🧡آن کس که بداند و بخواهد که بداندخود را به بلندای سعادت برساند/آن کس که بداند و نداند که بداند چون کوزه آب است ولی تشنه بماند/آن کس که نداند و بخواهد که بداند/جان و تن خود را ز جهالت برهاند/آن کس که نداند و نخواهد که بداند/حیف است چنین جانوری زنده بماند/عاشق شعر خنده سرگرمی.💚 درخواست دوستی نده کاربر عزیز⛔❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچم یک سالشه  ، من دوسش دارم اونم دوسم داره فقط نمیخوام دیگه ازش کتک بخورم  

من پرفسورم و یک ارمی 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
یه جا گفتی بچه ات افتاده یه جا گفتی یه سالشه یعنی یه بچه داشتی یه دونه ام با ر دار بودی؟خوب توضیح بد ...

یه دختر دارم یک سالشه پیش مامانم اینا شهرستان بود الان اومده تهران یه بچه دیگه باردار بودم که متاسفانه افتاد 

من پرفسورم و یک ارمی 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

بعدان تو چه طوری تو این یه هفته هم تولد  گرفتی هم کتک کاری کردی ؟هم رفتی دکتر ؟هم پزشک قانونی؟ هم پلیس ؟ هم وقت کردی تاپیک بزنی شما اگه از شوهرت شکایت کنی پلیس نمی اد ببره اول نامه میاد اونم مراحل اداری اش طول میکشه اگه ایشون با نامه مراجعه نکنه بعدا پلیس میاد میبره ۱۳ تولد بوده کی وقت کردی بری دکتر کی پزشک قانونی کی دادگاه ؟؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792