از صبح ک بیدار شدم طبق روال دو ماه گذشته از صبح ذکر صلوات گفتم ب نیت حق الناسام
ب کمک مادرم رفتم
برای دخترم کیک مقوی درست کردم (توی تاپیکام هست اگر دوس دارین درست کنیم یه ربع زمان میبره)
روایتهایی از داستان های امام رضا و آثار چشم پاکی و کمک ب هم نوعامونو در جمع خونواده تعریف کردیم و لذت بردیم
با همسرم مهربونی کردم
با برادرم خوش رفتاری و بذله گویی کردم و خندیدیم تا خستگی کار از تنشون دربیاد
در بدگویی دیگران شرکت نکردم و با بیان خوب جو مسموم رو با دعای خیر و خوشبختی عوض کردم
.. سعی کردم انسان باشم
تاپیک من پر بود از کارای ساده ی روزمره .. و حرف من اینه ..
" هر کس در حد توانش خوب باشه " و " ب دانسته هاش عمل کنه " و " کاری ک ازش بر میاد انجام بده " و " کاری ک میدونه درست و انسانی نیست انجام نده "
و ب همین سادگی بهترین خودمون باشین❣