2777
2789
عنوان

امروز مفید من..❤

137 بازدید | 12 پست

از صبح ک بیدار شدم طبق روال دو ماه گذشته از صبح ذکر صلوات گفتم ب نیت حق الناسام 


ب کمک مادرم رفتم 


برای دخترم کیک مقوی درست کردم (توی تاپیکام هست اگر دوس دارین درست کنیم یه ربع زمان میبره) 


روایتهایی از داستان های امام رضا و آثار چشم پاکی و کمک ب هم نوعامونو در جمع خونواده تعریف کردیم و لذت بردیم 


با همسرم مهربونی کردم 


با برادرم خوش رفتاری و بذله گویی کردم و خندیدیم تا خستگی کار از تنشون دربیاد


در بدگویی دیگران شرکت نکردم و با بیان خوب جو مسموم رو با دعای خیر و خوشبختی عوض کردم 


.. سعی کردم انسان باشم


تاپیک من پر بود از کارای ساده ی روزمره .. و حرف من اینه ..

 " هر کس در حد توانش خوب باشه " و " ب دانسته هاش عمل کنه " و  " کاری ک ازش بر میاد انجام بده " و   " کاری ک میدونه درست و انسانی نیست انجام نده " 


و ب همین سادگی بهترین خودمون باشین❣



﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

👌

نورای عزیزم نور چشمم خوشگلم دختر نازم مامانی دلش میخواد توو پیشش باشی از کوچولوییم اونوقتا ک خاله بازی میکردم همیشه دختر داشتم ب اسم نورا عزیز دل مامان توو با دل پاکت دعا کن زودتر بابایی بیاد توو زندگی مامان تا توو زود زود زود بیاایی پیشمون خیلی دلتنگتم عزیزکم❤

احسنت

حسین (ع)جانم ؛غبار ماتم تو آبرو به من بخشید...به عالمی ندهم این غبار ماتم را... به نیل قطرهِ اشک محبتت ندهم...اگر دهند به دو دستم تمام عالم را ... ♥️    خرّم آن روز كه پرواز كنم تا بر‍‍ِ دوست🍃   اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری(س)💚🍃
عالی خیلی عالی  مستدام باشی    

مرسی عزیزم

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
منم باشوهرم دعوا کردم😑

پیش میاد.همین الان برو کنارش بخاب عزیزم

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
روح بزرگی داری ❤👏🏻 کرامت و سعادت انسان همینه 

لطف داری عزیزم.ما انسان ها هر کدوم معجزه ای هستیم از سمت خدا اگر درک کنیم

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792