سلام شهید عزیز . شمایی که فردا تولدت هستش، میشه برای سلامتی و عاقبت بخیری دوستم دعا کنی؟؟ آخه دوستم براتون زیارت عاشورا میخونه ،خودتون گفتید هر کی براتون زیارت عاشورا بخونه حاجتش رو میگیرین و اگه نگرفتین آخرت براش جبران میکنید . پس خواهش میکنم حاجت دوست من رو هم بده.
راستی، تولدتونم مبارک
بسم الله .شادی دل حضرت فاطمه ی زهرا صلوات بفرستین. همیشه خیالت راحت باشه که تنها نیستی و خدا هست . همیشه یادتون باشه مهم آخرته که ابدی و جاودانست و باید برای اون تلاش کنیم و تا میتونیم عبادتای رنگارنگ و مختلف و خوب جمع کنیم و انجام بدیم. همیشه یادتون باشه حق الناس رو خدا نمیبخشه مگر اینکه رضایت اونی که حقش خورده شده رو بگیرین . پس مواظب باشین تا انواع حق الناس ها رو که خیلیاش مادی نیست مثل زود قضاوت کردن و دل شکستن و ... رو انجام ندیم . همیشه حواسمون باشه که حواسمون به خدا و امام زمان باشه . سلامتی و فرج آقا امام زمان صلوات