2777
2789

بالای۱۰؟

دوست خوب نی نی سایتی من،چقدر خوبه که اولین نسخت تو هرتاپیکی این نیس که ببین به نظرم شوهرت داره هرز میپره یا ببین من نمیفهمم چرا تو این زندگی موندی طلاق بگیر.چقدر خوبه که راست یا دروغ فخر نمیفروشی حالا بخاطر  اخلاق همسرت یا موقعیت مالی یا...چقدر خوبه که درک میکنی عقاید مذهبی ادما باهم متفاوته،چقدر خوبه که پای تاپیک یه کاربر غمگین که داره درددل میکنه نمیای بنویسی خب که چی.من افتخار میکنم دوستی مثل تو دارم و خوشحال میشم فقط امثال تو با من حرف بزنن اینجا.زندگیت غرق شادی و ارامش🌹

اطلاعی ندارم دراین مورد،ولی امیدوارم همون بشه ک میخوای💕

۷ساله در انتظارم  مامان شم خدایا دامن همه منتظرا رو سبز کن🥺😍خدا جونم مواظبِ منو همسرم باش😍 لطفا پروفایلم کپی نشه مرسی💕

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هفته آینده ازمایشت تکرار کن 

منم گفتم دیگ ازمایش نمیدم دیونه شدم امپولم زدم پریودنشدم نمیدونم چیکارکنم

با آنکِه دِلش بستِه بِه دِل‌‌هایِ دِگر بود ؛ دیوانِه دِلم باز گِرِفتار دِلش بود🌿🖤-️
ازمایش بارداری معمولی دادین یا تیتر بتا؟؟؟ اگر تیتر بتا دادین بهتره ۴۸ ساعت بعد دوباره تکرار کنین ت ...

فک کنم معلومی باشه باش

با آنکِه دِلش بستِه بِه دِل‌‌هایِ دِگر بود ؛ دیوانِه دِلم باز گِرِفتار دِلش بود🌿🖤-️

کمرم زیردلم خیلی دردمیکنه حالت تهوع دارم ولی بالانمیارم ۲۰روزازپری گذشته میخام زعفران بخورم شوهرم نمیزاره میگ شایدحامله باشی

با آنکِه دِلش بستِه بِه دِل‌‌هایِ دِگر بود ؛ دیوانِه دِلم باز گِرِفتار دِلش بود🌿🖤-️
کمرم زیردلم خیلی دردمیکنه حالت تهوع دارم ولی بالانمیارم ۲۰روزازپری گذشته میخام زعفران بخورم شوهرم نم ...

فعلا چیزی نخور عزیزکم...برای پری شدن که دیر نمیشه

حتما برو یه تیتر بتا بده تا خیالت راحت بشه

هرچی خیره برات پیش بیاد

خدایا منتظر رسیدن به آرزوی جدیدم هستم🙏

خب حالا نمیدی ازمایش حداقل یه ده روز دیگه بی بی چک بزن

باش گلم اگ تاده روزدیگ نشدم حتمااینکارومیکنم چون ده روزدیگ میشه یک ماه ک پریودنشدم امپولم زدم ولی هنوزنشدم

با آنکِه دِلش بستِه بِه دِل‌‌هایِ دِگر بود ؛ دیوانِه دِلم باز گِرِفتار دِلش بود🌿🖤-️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792