2777
2789

سلام بله

🇮🇷🌱سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و نام وطن را سربلند نگه داشتند. 🌱🇮🇷 ✨💛✨💛میدونستی که روانشناسی میگه شما خیلی بهتر میتونید رو آدمایی که تنهایی رو ترجیح میدن ، حساب باز کنید ، تا آدمایی ک اجتماعی تر هستن و با همه دوستن! آدمای تنها ، تنهایی رو ترجیح میدن ، چون هر آدمی سلیقشون نیست و اگه یه آدمی پیدا کنن ک سلیقشون باشه ، خیلی واسش احترام قائل هستن؟✨✨💛✨💛✨✨💛💛✨💛✨✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@missaylin   کجایی؟ حالا امروز من هستم تو نیستی😂

🇮🇷🌱سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و نام وطن را سربلند نگه داشتند. 🌱🇮🇷 ✨💛✨💛میدونستی که روانشناسی میگه شما خیلی بهتر میتونید رو آدمایی که تنهایی رو ترجیح میدن ، حساب باز کنید ، تا آدمایی ک اجتماعی تر هستن و با همه دوستن! آدمای تنها ، تنهایی رو ترجیح میدن ، چون هر آدمی سلیقشون نیست و اگه یه آدمی پیدا کنن ک سلیقشون باشه ، خیلی واسش احترام قائل هستن؟✨✨💛✨💛✨✨💛💛✨💛✨✨

سلام بچه ها خوبین چطور میتونم کاربری قبلیمو برگردونم . کلمه ی عبور رو فراموش کردم دیگه نتونستم وارد ...

به نینی یار پیام بده 

🇮🇷🌱سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و نام وطن را سربلند نگه داشتند. 🌱🇮🇷 ✨💛✨💛میدونستی که روانشناسی میگه شما خیلی بهتر میتونید رو آدمایی که تنهایی رو ترجیح میدن ، حساب باز کنید ، تا آدمایی ک اجتماعی تر هستن و با همه دوستن! آدمای تنها ، تنهایی رو ترجیح میدن ، چون هر آدمی سلیقشون نیست و اگه یه آدمی پیدا کنن ک سلیقشون باشه ، خیلی واسش احترام قائل هستن؟✨✨💛✨💛✨✨💛💛✨💛✨✨

بلد نیستم☹

تو خصوصی بلد نیستی؟

ببین برو رو پروفایل نینی یار حالا ۵ یا ۳ یا شب 

اونجا که نوشته درخواست دوستی اول بزن بعد پیام هم دراه اونجا پیامتو بنویس

🇮🇷🌱سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و نام وطن را سربلند نگه داشتند. 🌱🇮🇷 ✨💛✨💛میدونستی که روانشناسی میگه شما خیلی بهتر میتونید رو آدمایی که تنهایی رو ترجیح میدن ، حساب باز کنید ، تا آدمایی ک اجتماعی تر هستن و با همه دوستن! آدمای تنها ، تنهایی رو ترجیح میدن ، چون هر آدمی سلیقشون نیست و اگه یه آدمی پیدا کنن ک سلیقشون باشه ، خیلی واسش احترام قائل هستن؟✨✨💛✨💛✨✨💛💛✨💛✨✨

@missaylin     کجایی؟ حالا امروز من هستم تو نیستی😂

جان هستم هستم

وای فای قط بود لنتی😂

قاضی شهر شده عاشق چشمان زنی.... چه کند با دل خود آن زن اگر اعدامیست؟🖤                                         
جان هستم هستم وای فای قط بود لنتی😂

ای توووف بهشون چی بگیم اخهههه دهنمون بسته است😂😂

🇮🇷🌱سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و نام وطن را سربلند نگه داشتند. 🌱🇮🇷 ✨💛✨💛میدونستی که روانشناسی میگه شما خیلی بهتر میتونید رو آدمایی که تنهایی رو ترجیح میدن ، حساب باز کنید ، تا آدمایی ک اجتماعی تر هستن و با همه دوستن! آدمای تنها ، تنهایی رو ترجیح میدن ، چون هر آدمی سلیقشون نیست و اگه یه آدمی پیدا کنن ک سلیقشون باشه ، خیلی واسش احترام قائل هستن؟✨✨💛✨💛✨✨💛💛✨💛✨✨

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز