2777
2789
عنوان

شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 1511 بازدید | 122 پست
😔😔 سعیمو میکنم

عزیزم جدا شو ازش .این زندگی ارزش موندن نداره تا کی میخوای بجنگی که دلش به زندگیش باشه و برگرده .سنتم کمه وقت ازدواجت نبود.یکم زمان بگذره فراموش میشه از ذهنت .حتما برای مهریه اقدام کن کوتاه نیا . نگو کسی رو ندارم. خدا پشتته. اگه واقعا اینطور که میگی باشه گولت زده هم خودش هم خانوادش که میدونستند.

خدا کنه همه منتظرا بزودی باردار بشن.خدا کنه همه دخترای مجرد زودی ازدواج کنند دعا هر روز من♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیتونستم

مگه الان که طلاق نگرفتی 

پشتته؟؟پناهته؟؟

بیشتر که اعصابت و ذهنتم درگیره

همیشه توی آسمون، از یه ارتفاعی به بعد،ابری وجود ندارد، پس اگه آسمون دلت ابری شد،با ابرا نجنگ! فقط کمی اوج بگیر.
😔😔 سعیمو میکنم

اگه اون سرد شده تو دلیلش رو کامل میدونی. بهتره تا یه مدت تلاشت رو بکنی. بر عکس اون تو گرم باش. بهش محبت کن و خوب باش. تا پیش خودش فکر نکنه بهترین دختر رو کره زمین همون عشق قبلیش بوده. تا بفهمه که ممکنه یکی پیدا بشه که از عشق قبلیش هم بهتر باشه. (حتما از مشاور هم کمک بگیر)...اگه به نتیجه نرسیدی ازش جدا شو.

شوهرت با دختره الان در ارتباط؟

عزیزم جدا شو ازش .این زندگی ارزش موندن نداره تا کی میخوای بجنگی که دلش به زندگیش باشه و برگرده .سنتم ...

خانوادش گفتن ازدواج کنه خوب میشه خوب نشد بدتر هم شد 


نمیشه وکیل نگیرم؟ خودم مهریمو بزارم اجرا؟ 

اصلا مهريتو نبخش ها برو خونه مامان بابات طلاق بگي ببخشيد ولى چقدر بى شخصيت بوده كه بدون اينكه تكليف خودشو روشن كنه يكى ديگه رو هم بدبخت كرد

. وقتے ارزش واقعے خودت رو بفهمے، ديگہ بہ ڪسے تخفيف نميدے...❣︎
اگه اون سرد شده تو دلیلش رو کامل میدونی. بهتره تا یه مدت تلاشت رو بکنی. بر عکس اون تو گرم باش. بهش م ...

نه در ارتباط نیس

بخدا خیلی تلاش کردم ولی اصلا قدرمو نمیدونه.... 

اصلا مهريتو نبخش ها برو خونه مامان بابات طلاق بگي ببخشيد ولى چقدر بى شخصيت بوده كه بدون اينكه تكليف ...

اصلا شعور نداره شاباشا عروسیمو حتی نیاورد خونه 

اصلا شعور نداره شاباشا عروسیمو حتی نیاورد خونه 

اصلا مهريتو نبخش 

كاش تو عقد جدا ميشدى اگه بمونى بچه دار ميشى و برات خيلى سخت ميشه نمون برو سنتم كمه خاستگار اومد شوهرت ؟ 

. وقتے ارزش واقعے خودت رو بفهمے، ديگہ بہ ڪسے تخفيف نميدے...❣︎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز