2777
2789
عنوان

پسرم

99 بازدید | 7 پست

سلام ...پسرم در حین بازی  دوستش دستشو میکشه ..و دستش از آرنج ب پایین خیلی درد میکنه و ورم کرده الان نمیتونه با دستش کاری بکنه یا حرکت بده ..تو این موقعیت وضعیت شهرمون قرمزه  نمیخوام ببرم دکتر ...کسب تجربه ایی داره در این مورد راهنمایی کنه ک تو خونه خوب بشه 

زندگیم بچه هام ❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یا در رفته یا ذرب دیده... خونه خوب نمیشه 

 اگه چیزی گفتم ک ناراحت شدی... بگو تا دوباره بگم😊😊اگه از من ناراحتی ب عمم فحش بده (همه ازم میپرسن عمه داری اصلا؟ اره دارم بخدا مادر شوهرمه) 

دررفته ممکنه پارگی تاندون هم باشه

میخای بذاری درد بکشه؟

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز